Tráiler de Echo

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Desarrollado por Ultra Ultra, se trata de un TPS que incluye mecánicas de infiltración y tiroteos con ambientación sci-fi. Saldrá para PC y consolas (no anunciadas cuáles aún). Os dejo la web oficial y una sinopsis.

After a century in stasis the girl En arrives at her destination: A Palace out of legend, a marvel of the old civilization eons gone, still awaiting its first human occupants. Out here, using forgotten technologies, she hopes to bring back a life that shouldn’t have been lost.

The experience starts as a character driven journey of discovery, but as it unfolds it evolves into something altogether more punishing. Gameplay revolves around Stealth and Action, as you face off against the strange workings of the Palace.

In ECHO everything has consequence: As you try to wield its magical technologies it becomes apparent that the Palace has a will of its own… It studies everything you do, everything you are – to use it against you.

The Palace creates Echoes – exact copies of you in every way. They behave like you and only do the things you do. So the way you play the game shapes your enemy. If you run, soon the Echoes will get faster. If you sneak, they will get stealthier. If you shoot, they will start to shoot back. The game constantly reacts to your every choice and input.

The Palace "reboots" every few minutes, resulting in a blackout. This blackout-cycle is the rhythm at which the "Echoes" get updated with your latest behavior, learning and unlearning from your actions. During the blackout the palace is blind, giving you the freedom to act without consequence. This is the time to run and gun and do all the things you don’t want the Echoes to learn.

The experience is one of being up against your own choices from the last blackout-cycle, giving you a way of shaping the game from cycle to cycle. It is up to you whether you prefer to keep a low profile or if you choose to go head on and deal with the consequences later – one thing is certain you need to keep your wits about you as you face the ultimate enemy: Yourself.



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Vireca

Pintaba guay pero no se si he entendido mal pero, el escenario es siempre el mismo? Y lo unico que tienes que hacer es no repetirte?

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EnderFX

#2 yo creo que se refiere a que el escenario es un palacio, donde se desarrolla la trama, el cual sufre regularmente "apagones". Durante los apagones no aprende de tus actos, y al finalizar el apagón los echoes que aparecen ya han aprendido tu Gameplay del ciclo anterior. A partir de ahí, lo que hagas hasta el próximo apagón será lo que aprendan tus echoes para el siguiente ciclo. Si, como dices, el escenario es siempre el mismo y se va reseteando mientras el Palacio va copiando tus acciones... Entonces me parece una chusta.

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Vireca

#3 es que es eso, la cosa es, con que fin? xD

Porque mas que un juego en condiciones parace un minijuego de cualquier pagina random de internet

B

Parece la típica idea "original" que acabará con un mal juego porque no estará bien hecho y será muy monótono.

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Lord_Khronus

#5 Hombre si es un juego indie barato puede estar bien.

2 respuestas
B

#6 No entiendo que tiene que ver el ser barato/indie para que sea un mal juego o un buen juego.

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1 comentario moderado
Lord_Khronus

#7 Si es un juego corto, que falta chicha, no es lo mismo pagar 10€ que 50€

1 respuesta
B

#9 >ratio €/horas
##>divertirse jugando

pick one.

KIIM

Esto me recuerda a las fases de entrenamiento de Metal Gear.

No thanks, quiero el juego completo.

DagaD

Yo este tipo de ideas originales si son baratas no me importa probarlas

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