Actualizaciones CS:GO Histórico hasta fin 2015

skela

lo del tiempo/distancia me encanta

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p1ns

Pues sí, muy bonito, pero vamos, con todo lo que hay que arreglar que se dediquen a esto y la mierda de pegatinas pues lamentable.

1 1 respuesta
B

No se si es por la actualizacion, hara como 2 semanas que no tocaba el counter strike, justo ahora me acabo de meter a una competitiva y a mitad me ha saltado esto, me salia para reconectarme y tal, pero cada vez que lo hacia me echaba, wtf? a alguien mas le pasa?


https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2117-ILZV-2837

3 respuestas
Eustakiooo

#3483 Metete en ese link y te explica como quitar el error, no te preocupes, es un error común

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riEk

#3483 si no te funciona como pone en el link repara la cache del juego, mas de un amigo lo ha arreglado asi ya, te dice q hay un archivo mal y q lo tiene q descargar suerte :D

1
palickpre

#3482 Ya te digo, ahora sin ir mas eljos, en el mapa italy se me ha metido un ak dropeada, por un bordillo hacia otro mundo paralelo xD

Esas cosas no las ven?

p1ns

Los mapas tienen bastantes bugs, algunos muy raros como este: http://gfycat.com/GiftedQuestionableKoi

Pero siguen siendo bugs, no sé, yo en el 1.6 no recuerdo que existieran tantos bugs.

1 respuesta
skela

#3487 la 1.6 tenia el bug de serie de que se podian atravesar paredes, ademas una vez jugando en nuke casualmente , me quedo en las escaleras del lobby que suben para tejado como en el video y por la puta cara muero instantaneo como en el video y en la 1.6.

buga

La 1.6 tenía muchos bug, pero digamos que estos se usaban para dar la jugabilidad por la que era conocido dicho juego.

Tikeisi

Si queréis discutir acerca de que juego tenia mas bugs, se puede abrir un hilo y comentamos ahí todo. Este hilo es para las actualizaciones del CSGO y que yo sepa ni hoy ni ayer ha habido una.

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MORUSATO

la 1.6 tenia el bug de serie de que se podian atravesar paredes

http://i.imgur.com/mosrd.gif

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Eustakiooo

bugs de flash habían en todos los mapas, traspasar techos haciendo totem y saltando (en caseta de nuke, en radio, etc..). Los bugs de las puertas de nuke, los bugs de las humos, los bugs visuales con cambios de armas, los hitboxes no sé si contarlos como bugs pero estaban hechos con el culo, y muchos más.
Pero no, no habían tantos.

MORUSATO

eran bugs sanos joder..

parsec

nos la suda

:muac:

rivitas

Una preguntita, alguien sabe cuando meten la nueva operacion?

cHR_

Si todavía no ha acabado esta..( aunque esté a punto de acabar :D ) xD

Uzran

Pues parece que en la última update también han subido el precio de las llaves a 2,29€ :S

ERTaysoN

como abusan, todo mas caro, pegatinas, llaves, nametag, aprovechando la lan de este finde.. XD

1 respuesta
bloodknight

#3498 Wat? Pero si es un ajuste automatico de divisas, Valve no tiene la culpa de que el euro este en caida libre.

1 comentario moderado
20 días después
Verdu5

udateeeeeeee

00razac00

Alguien sabe de que va este update?

periii

[OPERATION VANGUARD]
– Operation Vanguard has come to a close.
[MAP GROUPS]
– Train has been added to the Active Duty map pool.
– Nuke has been moved to the Reserve map pool.
[GAMEPLAY]
– Smoke grenades are now more reliably kept track of on the client to prevent mismatches between smoke particle visuals and screen overlay visuals.
– Fixed players being able to double stack inside a smoke to peek out of the top (and be really hard to see from outside the smoke).
– Updated expiration of the smoke screen overlay to match more closely to the visuals of when the third person particles expire and vice versa.
– Updated the vertical position slightly of the smoke particles to reduce seeing though edges of the smoke (particularly at the bottom).
– Fixed spectator sometimes not getting the smoke overlay for the player they are spectating when that alive player is inside smoke.
– Improved spawnpoint selection code to not spawn at occupied spawn points or spawn points of a different team.
– Tagging values have been tweaked slightly to increase tagging on higher mobility weapons, and updated values for tagging on multiple hits to make it more effective (Added a guide to explain how tagging works: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412879303
– Increased price of the M4A1-Silencer from 3100 to 3200 to align the weapon’s price with its utility.
– Increased Tec-9’s damage fall-off to reward players that close engagement distance.
– Lowered Tec-9’s magazine size to 24 to reward more discriminate firing.
– Lowered scoped movement values for AWP and Autosnipers.
– The accuracy of the MP9, MP7, and Mac-10 have been improved.
[STATRAK]
– Trade up contracts work on StatTrak weapons.
– There is now a StatTrak swap tool available for purchase. It swaps the StatTrak value between two of the same weapon.
[SERVER BROWSER]
– Fixed the server browser showing the map workshop path in the “Map” column.
– Added a sortable column to the server browser to display whether a server is running a map from the workshop or not.
– Added a sortable column to the server broswer that displays icons for popular game mods running on that server.
– Server browser will save the layout changes made between game sessions.
– Updated the first time server browser pop up message.
[UI]
– Fixed scoreboard hiding at match end when you bring up a player’s Steam profile.
– Added a game option in team options section to control whether lobbies get created with public access or private requiring invites for friends.
– Added Flavor Text to the Bank collection.
[MISC]
– Add surround sound support (quad/5.1) on Linux.
– Marked nav commands as a cheat to protect against potential server exploits.
– Chicken kills are now logged in CS event logs on game servers including attacker and weapon information.
– HE grenade detonations are now logged in CS event logs prior to logging player deaths from corresponding HE grenade explosion.
– Added sv_reliableavatardata 2 game server setting for LAN tournaments production. In this mode the game server will load player avatars from corresponding csgo/avatars/76512345678-.rgb files (or csgo/avatars/default.rgb if the corresponding SteamID avatar is missing), and avatars will be recorded in GOTV demos. To produce avatars rgb files tournament operators can place 64×64 png player avatars as csgo/avatars/76512345678-.png and run the client-side command cl_avatar_convert_rgb to convert all 64×64 png files into rgb format.
– Optimized the process of logging in players to matchmaking backend during game updates.
[MAPS]
-Dust2
–Opened up skybox around Long A double doors, Catwalk and Short
–Improved visibility around blue car in Long A
–Fixed render distance on a crate in CT spawn
-Mirage
–Opened up skybox around back of apartments
–Simplified sides of CT sniper window in mid
–Raised cover slightly in upper mid
–Fixed visibility through a crate in Bombsite A
-Overpass
–Opened up and simplified Bombsite A
–Added back stairs to pit near Bombsite A
–Opened up semi-open door in bathrooms, fountain side
-Cobblestone
–Smoothed out movement in Bombsite B
–Removed corner on left side of T tunnel into Bombsite B
–Haystack near Long A now requires a jump to get on top
-Train (Thanks c0tton and adreN!)
–Various optimizations
–Removed collision at top of ladders
–Pushed Bombsite A further back towards CT side
–Added a third train car to A site to reduce amount of long sightlines
–Added a peek-position inside T main
–Opened up area on the left side of T main exit
–Moved dumpsters in Ivy
–Raised crane in Bombsite A
–Blocked extremely tight angle from lower CT ramp towards T ramp in Bombsite B
–Prioritized CT spawn positions
-Cache
–Fixed an exploit boost at A
–Added a decal indicating the boundaries of the A bombsite’s plantzone
–Made white tarps on crates more spammable (Thanks Mod645!)
–Fixed shadows casting into A main shed from boost spot
–Improved readability from middle to A site container
-Shorttrain
–Added back to map rotation

3
g3r4rD

- Increased price of the M4A1-Silencer from 3100 to 3200 to align the weapon's price with its utility. Omaiga...

2
MORUSATO

que coño han tocado de la mira del awp?

RobiiVk

Pero que hacen subiéndole el precio todavía mas a la m4a1... luego la ak con 30 balas la tienes por 2700. MIII NO ENTENDER!!!

2
JaS1Ld0

que cagada han hecho con la awp xD

xPenax

Me duele lo de la M4A1-S lo que no está escrito, le voy a empezar a dar caña a la M4A4, porque visto lo visto de aquí a dos updates vale mas la 1-S que la AWP.

Ryben

que pasa con la AWP y la autonoob?

markIN

juaaaas ahora cuando la pones vas andando automaticamente y no se te oyen los pasos XDD suerte valve..

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