Counter-Strike: Global Offensive

Info:

OPENING CUP ESL EUROPA

http://www.esl.eu/es/csgo/news/195291/

Beta

Haz clic para realizar la encuesta y conseguir una clave beta:

Lista de espera beta CS:GO

Lista cerrada.

Grupo en MV

En la tienda (Store) --> http://store.steampowered.com/app/1800/

Ver más
Insurgente

To reward the most active players, this week we are giving Beta access to the top 7000 active players around the world in CS:S and CS 1.6. We are also giving out additional keys to the top 500 players of CS:GO.

fuckers

B

#2545 pero el sign up ese que hablas que será el de la cuenta de steam o el la web de steam? porque la web me anda bugueada y me dice que la pass es incorrecta aunque ponga la que me envian por mail :S a mi novia tb le pasa

jack_wade

Vaya una troleada.

Van a incluir a 7000 jugadores de los más activos de CSS y CS1.6 y habilitarán una encuesta como la de Dota 2 a lo largo de esta semana.

EfreNki

web actualizada http://www.counter-strike.net/

Erfaby

During this Beta, community feedback is really important to us...

spoiler

ESPAÑOL
(Google translate)
Durante este Beta, retroalimentación de la comunidad es muy importante para nosotros. Counter-Strike ha sido de alrededor de 12 años y se ha jugado por más de 25 millones de jugadores. Queremos asegurarnos de capturar toda esa experiencia y el conocimiento como hacemos Counter-Strike: ofensiva mundial de la mejor versión de Counter-Strike.

La pregunta más popular que vemos publicado, enviado por correo electrónico o Twitter es simple - ¿cómo puedo obtener acceso a la CS: GO Beta.

Para nosotros es todo acerca de la comunidad. ¿Se mantiene activo en la comunidad? ¿Estás jugando CS ahora? Para recompensar a los jugadores más activos, esta semana le estamos dando acceso a la beta de los primeros 7000 jugadores activos en todo el mundo en CS: S y CS 1.6. También estamos dando las llaves adicionales a los 500 mejores jugadores de CS: GO.

También queremos incluir a la comunidad en general, por lo que están tratando de llegar a los sitios de la comunidad destacados y darles las claves para distribuir a sus comunidades en las próximas semanas.

Si bien no están dispuestos a dar acceso a todos ahora mismo. Tenemos planes para llegar a más gente en la versión beta. Para ayudarnos a elegir el siguiente lote de jugadores, vamos a liberar una pequeña encuesta en un par de semanas que usted puede llenar y estar en la lista para una clave beta.

La primera ronda de pruebas ya nos ha dado una gran respuesta alguna. El lanzamiento de hoy tiene algunos cambios que hemos hecho sobre la base de esa información. Así que siguiera creciendo, CS: GO no se hace.
En los próximos meses vamos a empezar a compartir regularmente algunos de los datos que recogemos de la partida. ¿Los mapas de equilibrio? ¿El cambio de equilibrio basado en el nivel de habilidad del jugador? ¿Qué estrategias de ganar la mayoría de las veces? ¿Qué armas el mejor desempeño en lo que los mapas? Compartir esta información le ayudará a entender nuestras decisiones y cambios. Háganos saber qué datos desea ver.

Así que para todos los jugadores que están jugando Counter-Strike y para todos aquellos que jugará en el futuro,

Gracias,

El CS: GO Team

Dragon18

Tanto esperar para esto ...

SkOi

2
thunder_

Nada, shit xd

z0id

Have you been playing enough to earn one? jajaja

dolpsdw

Pues una update de las wenas
de momento cambio en los menus les han puesto tipo l4dead pero con fondos muy chulos de nuevo cs.

añadido nuevos menus y traduciones al español.
se puede jugar en competitivo en dust2 online.
nuevas armas. escopeta y una uzi nueva.

y me tengo ke ir a la cama ay os dejo el hipe mi ortograifia de fast typing

sherokN

valve me sorprende cada dia mas ... vaya tocapelotas

1
Ivan007valla

Puta decepción para variar con Valve...

Ya nos están vendiendo humo. Pues me voy a crear mi propio counter strike, con casinos! Y furcias!

Es más... Paso del cs:go

3
HIMOTEN

en fin, cuantas horas teneis en las 2 ultimas semanas? xD

2 respuestas
ado

#2563 Una mierda, esas son mis horas... X_D

1
Liberto

Esta claro que esto pide hacer un complot para bombardear a Gaben como zona A de un nuevo mapa en la vida real XD.

1
z0id

dando acceso a la beta de los primeros 7000 jugadores activos en todo el mundo en CS: S y CS 1.6

Aquí hay alguno? xd

m1cro

#2563 1.5 y por que e jugado hoy cup

Lutx1

aish , que envidia de esos que dejaban el cs abierto para tener mas horas de juego...

sherokN

1 cosa que me entere bien repartiran 7000 keys o las que sean hoy a los que mas juegen o en estas semanas ?

RubaPowa

Viendo videos parece (y lo es...) un source con mapas con 4 chorradas mas , mas modelos y sonidos diferentes... haber cuanto nos piden por este mod...

B

a ver si alguien se entera de esas encuestas que dicen que van a hacer en estas semanas para entrar en el sorteo de otras betas que lo ponga please xD (después de haber hecho la suya obviamente)

EfreNki

52 h en las 2 ultmas sem

Z

58,6h en las ultimas 2 semanas ^^

dejando el css abierto en un server abandonado desde....YA

v3NoM

Wonder if you are one of the 7,000 most active CS players? Restart Steam and see if CS:GO shows up in your game catalog. The keys are live

En teoria reiniciando steam ya os tiene que salir el juego a los que habeis tenido suerte...

pd:tengo uno en steam con 70 horas en las 2 ultimas semanas y nada de nada de momento...

thunder_

Por aquí nada

v3NoM

Game Design Issues:

  • Changed QUICKMATCH default to competitive de_dust2.
  • Added new maps to local match options: de_inferno, de_train, and de_nuke.
  • Added new weapons: Nova shotgun, Bizon and MP7 SMGs.
  • Created a CT-specific version of the Molotov: the incendiary grenade.
  • Reworked starting cash and bonuses in Casual mode.
  • Made kill cash awards weapon-specific: AWP pays out $50/kill ($25 in Casual Mode). CQB weapons pay out $900 ($450). The rest pay out the usual $300 ($150).
  • Limited total number of grenades that can be carried at one time to three, each of a different type.
  • Adjusted stamina penalties for jumping. It should be easier now to jump up to multiple objects in a row without getting exhausted.
  • Changed weapon recoil cycle to be controlled by a recoil index which is incremented on each shot.
  • Reduced movement penalty greatly when players are hit by friendly fire in casual mode.
  • Implemented skill-based matchmaking system.

Map Issues:

  • Reduced dust particle effects on de_dust and de_dust2. Initial dust fades out after about 20 seconds.
  • Updated the nav mesh on de_Dust to improve bot pathing.
  • Corrected the problem with the bomb being plantable below the ledge on bombsite B in de_dust.
  • Fixed multiple issues with players being able to get to positions that should be inaccessable or non-visible in de_dust and de_dust2.
  • Fixed problem with black lines appearing around helicopter in de_dust when helicopter is shot.
  • Fixed several aesthetic issues and reported exploits on de_dust2.

Stat/Achievement Issues:

  • Fixed a problem with the fun facts that could cause a claim of more than 100% accuracy for players.
  • Fixed a bug that allowed players to earn the ‘Lost and F0wned’ medal while controlling a bot.
  • Added FCVAR_CHEAT flag to the bot_kill command so it can’t be used to earn medals
  • Updated some medal icons and descriptions to reflect criteria for getting them better.
  • Made players who controlled bots during a round ineligible for fun facts.

UI Issues:

  • Fixed classic crosshair not showing up in first-person spectator mode.
  • Fixed a bug that could cause chat spam when a player changes his/her name.
  • Redesigned and repositioned the win panel to allow greater visibility of the game.
  • Hid voice status and weapon panel when HUD is hidden.
  • Added option in game settings that, when active, closes the buy menu upon purchase of an item.
  • Redesigned the buy menu.
  • Moved player team ID from crosshair to player.
  • Expanded the chat window, making it easier to keep track of chat history.
  • Changed the UI font for greater legibility.
  • Made the chat lines behave like a Windows edit control.
  • Added a scoreboard icon that indicates when a player is in the process of switching teams.
  • Made music respond to volume slider.
  • Made chat box disappear after ENTER is pressed.
  • Fixed the ‘pop’ visible when the main menu appears when playing in 4:3 or 16:10 aspect ratios.
  • Added COUCH and DESKTOP play distance options that control hud_scaling and viewmodel_fov convars.
  • Fixed problem with not being able to switch from windowed to full screen mode.
  • Removed crosshair spreading behavior when wielding the knife, grenades, or bomb.
  • Made scoreboard title display correctly above scoreboard in standard def.
  • Redesigned front-end screens, layouts, and scoreboard to reflect new look for CS:GO.
  • Improved the messaging for when money is awarded or subtracted. HUD now shows additions and subtractions more clearly, and money events are also reported in chat.
  • Fixed menus to render correctly in resolutions greater than 1920×1200.
  • Fixed a bug in which the scoreboard could occasionally disappear.
  • Added player avatars to the choose team screen.
  • Fixed problem with UI tint resetting after the choose team screen was opened via the pause menu during a game.
  • Fixed EDIT and CLEAR buttons on the settings screen sometimes not appearing correctly.
  • Fixed bug in settings with the acceleration amount slider not resetting correctly when defaults are restored.
  • Fixed incorrect audio feedback when mousing over empty rows in the settings screens.
  • Fixed bug that could occur when binding keys in the settings screens, making it impossible to navigate away from the currently active field.
  • Made the EDIT MIC option in the settings snap to the correct area of the controls screen.
  • Fixed a case in which throwing a grenade or dropping a weapon and picking up another failed to display the new weapon on the inventory section of the HUD.
  • Disabled left and right toggles on spectator UI when there’s no one left to spectate.
  • Added a separate icon for the CT-specific knife in the weapon select and death notification text.
  • Fixed a bug in which remote players controlling a bot were showing up alive again on the mini-scoreboard instead of showing the bot as alive.
  • Restricted team chat to team members only.
  • Fixed some problems with the REBUY command that could result in purchasing items other than what you had purchased in the previous round.

Other issues:

  • Fixed problem with two different pieces of music playing at the same time over the choose team screen after completion of a match.
  • Added three new mixgroups to handle different weapon sound types.
  • Restricted the round end warning music cue to playing only when a bomb has not yet been planted. If it’s currently playing, it will stop once the bomb has been planted.
  • Added new music cues for domination and revenge.
  • Fixed series of bugs in which the wrong weapon was seen during a reload or weapon switch, resulting in odd-looking weapon poses.
  • Fixed problem with camera stopping inside of players’ heads during freeze cam.
  • Fixed a bug that could cause the spectator camera to be placed halfway through the floor occasionally.
  • Fixed excessive console spew.
  • Fixed a crash that could happen when selecting a team without Steam running.
  • Fixed hang on black screen when players attempt to connect to servers that forbid connection.
  • Fixed crash that could happen while changing the video settings.
  • Fixed blurry shadows on players who are walking or running.
  • Fixed blood so it doesn’t show brightly through the fog.
  • Fixed the visors showing through smoke.
  • Reduced issues with smoke grenade and fire volumes being visible through thin floors.
  • Fixed some of the problems with weapons penetrating character geometry in third person.
  • Addressed an issue which caused bots to shoot over players’ heads often. The bots will likely feel more difficult now.
  • Fixed aliasing artifacts caused by not using centroid sampling when MSAA is enabled. Some players may need to update their video card drivers in order to see the change.
  • Fixed a bug that caused a player to show as alive briefly after being killed while controlling a bot.
Verdu5

esta por encima de 100h, tengo 1 amigo que se le quedaba el juego pillado todas las noches, y ah acumulado 134 horas y... ZAS, BETA AL CANTO :/... xD

2 respuestas
ice_wolf

#2577 joder que suerte :(

Chymo

<--- 55h XD menuda mierda,asi no me dan ni las gracias.

zdinch

#2577 ese amigo no seras tu no?

por que no entiendo que se le quede el juego pillado y no apage el pc xd.

1 respuesta
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