Euskera lantzeko hari ofiziala

Ntxo

#299 non saltzen duzue CD-a?

1 respuesta
denon

#301 Baa... hasteko hurrengo astean daukagu CD-iek kalien baie MV-tik eskuzabala izango nai eta tema batzuk ipingo dotzuet hemetik! :)

oyemevale

ups! soy mallorquin

silverjohn

ei badaki inork ia bihar Donostin barclays ofizinak irekita egongo diren?

1 respuesta
Isidrus

#304 Supongo

1 respuesta
T

uuu norbaitek loterian zerbait irabazi dau...

silverjohn

#305 esker aunitz!

Enely

Eguberri on denoi!

Orain harte ez nekien hari hau zeudenik, beno, euskaldun asko ikuzten ditut O.o Jaiak direla eta segurazki ez da ia inork hemen geratuko jaja ondo pasa!!!!

15 días después
X

Urteberri on!

Eskuzabala izan al da Olentzero?

m0let

Nire etxean bai behintzat! Ordenagailu portatila oparitu didate jojo :) eta dirua, diru asko ajjajaj ;)

Isidrus

Niri ezer gutxi, behar nuen portatila hozteko base bat eta diru pixkat.

Ea hari hau erdi aktibo mantentzen dugun!

m0let

Orain dela gutxi otu zitzaidan youtuben kanal bat sortzea bertara videoblogak euskaraz igotzeko...baina gauza da pixkat erreflexionatu ondoren konturatu nintzela oso ikusle gutxi izango nituela, oso zaila izango zela famatua bihurtzea edo behintzat jendeak ikustea, zeren eta azken finean euskera oso gutxi batzuk dakigu...

Zer iritzi duzue?

1 respuesta
Isidrus

#312 Animatu zaitez, jende gutxi ikusiko duela ba ez dakit zer esan. Miloi bat erreprodukzioetara ez zara iritxiko, baina gauza onak euskaraz egiten badituzu goraka joango den ikusle zerrenda bat edukiko duzu. Euzkaraz egindago mota honetako gauzak ia ez daude, ta.

1 respuesta
m0let

#313 Bai, oi ala da, atrebituko nintzan esatea eztaula ezta pertsona bat bideoblogak euskaraz iten.. edo ezautzel al dezue batenbat? Gainera, hasieran lotsa dezente emango ziten...ta zuk esaten duzu, gora egita zaila da eta gehiago euskaraz..

GoiNg_UnDeR

Nik ez dut ezagutzen inor bideoblogak euskaraz egiten ausartu denik. Baina bai musika euskaldunak igotzen dituen jendea adib: Txantxangorria (denetarik igotzen du euskaraz eta uste dut irakaslea dela).

Eskertzen da horrelako "lana" hartzen duen jendea euskara zabaltzeko zeren eta guk uste duguna baino zale gehiago ditu euskarak bai Espainian eta baita ere hegoameriketan.

Animo gazte eta ea egunen baten ikusten dugun norbait euskaraz hitz egiten youtube edo sare sozialetan

Aio !!

1 respuesta
m0let

#315 Nire ideia hasiera batean horixe zen, hau da, euskeraren zabalkuntza nolabait indartu eta bide batez zerbait originala egiten saiatu, eta hortxe ikusi nuen aukera aparta: bideoblogak. Baina esan bezala, oso erronka gogorra da, eta horrelako ekimen batek lan eta dedikazio asko eskatzen du.

m0let

X

Ai ene... XD

2 2 respuestas
Ntxo

#318 ai ama....baina...nondik atera duzu?

1 respuesta
X

#319 Internet zabaletik. :clint:

Enely

#318 Berregura etorri zait hori ikustean jajajajajajaja

Beno beno, nola hasten gara urtea xD

1 respuesta
X

#321 Gaizki, azterketekin. XD

1 respuesta
Enely

#322 Txuletak egiteko gogoak baldin ba dituzu badakizu zer egin!!! (ez esan inorri nik esan dizudala shhhhh)

1 respuesta
X

#323 Aspaldi utzi nion txuletak egiteari. Unibertsitatea hasterakoan zin egin nion nire buruari ez nuela bat ere ez egingo. Eta bete dut, mutil zintzoa naiz. :santo:

2 respuestas
m0let

#324 a ze suertea...ea nik e berdin egiten dudan zeren eta martxa hontan...

Enely

#324 Denok zintzoak gara eguzkia dagoenean... bai bai ;p

Isidrus

Ze pozik bizi diren amets batetik bestera...

23 días después
Pank

gero eta gutxiago falta da Korrika-rentzat,aurten martxoaren 14an hasiko da

2
8 días después
Isidrus

Larumbat hontan Zarautzeko talde honen lehenengo diskoaren presentazioa

http://tiktara.bandcamp.com/

21 días después
Isidrus

Dragoi bolako kapituluak deskargatu nahi dituenarentzat, hemengo twitterrean hasieratik igotzen hasi dira.

Goazen lagunok!

1 respuesta

Usuarios habituales

  • Mikelete
  • Millonet1
  • Isidrus
  • Triku
  • spyro512
  • m0let
  • Xabi_91