Euskera lantzeko hari ofiziala

X

#330 Kanta hau "Hiru Gabe Bi"-k abestua brutala da. Berbeneo sanoa.

1
7 días después
X

Atzo Korrika pasa zen Gasteiztik. Bikain egon zen, jende pilo. Ibilbidearen 38 km egin nituen eta guztira 45 km. Hilda nago. XD

Gasteizko Km eramaileak

W

automatikoa

kokakola

1 mes después
CsNarsil

Atzo Donostian egon nintzen Berri Txarraren kontzertuan, ze brutala..

1 2 respuestas
T

#334 aulkiegaz, danok jesarrite?

1 1 respuesta
m0let

#334 "Berri Txarraren kontzertuan" jajajaj que grande Narsil!

1
CsNarsil

#335 Bai, baikoitzat bere aulkiekin baina ez abesti guztietan, Orekan adibidez jendea zutik jarri zen. Hori bai kontzertu ona!

m0let

Norbait juntzan rammstein ikustea BEC-ea?

D

Selektibitatean hilko naiz, seguru nago.

1
Pank

musika euskaraz atsegin baduzue , pasau txoko berri honetatik XD

http://www.mediavida.com/foro/musica/musika-euskaraz-conciertos-festivales-479210#1

kontzertuak , jaialdiak eta talde berri edo zaharrak ezagutzeko

1
yelkoleo10

Gasteizen bizi den norbait ba al dago hemen? :f5:

3 meses después
elanol

Aspaldixan ez dau iñork hemen idazten, danak oporretan ala?

1 respuesta
m0let

#342 baita zera ere

sonorc

2012 eta 2013ko Aste Nagusiak triste baino tristeagoak, atzoko suak beste urteetakoekin konparatuz oso aspergarriak izan ziren, lotan geratzeko modukoak x'D. Eskerrak txosnak daudela !

1 1 respuesta
Ntxo

#344 nire gustorako aurtengo jaiak onenak dira....kontzertuak aparte dauz.....auryn...baina beno...ikusitakoak primeran ta falta direnak ere :)

15 días después
sonorc

Atzo lagun batekin hitz egin nuen whatsapp bidez, ta esan zidan batxilergoa amaitu ondoren euskerazko B2 titulua "oparitzen" dutela. Gaur goizean institututik pasatu naiz, bertan idazkaritzan galdetu dut, bakarrik papertxo bat bete behar da ta hurrengo asterako prest izango dute.
Beraz, batxilergoa 2008 urtetik aurrera bukatu zenutenok, B2 titulua eskatu dezakezue.
(Una amiga se sacó el B2 en la Escuela Oficial de Idiomas pagando y sin saber que lo podía haber pedido en el insti, ahora lo tiene repetido. Os lo dejo por aquí como dato, si podéis avisad a la gente para que no meta la pata)
Ahhh! Eta unibertsitateko gradua euskeraz egiten baduzue EGA oparitzen digute !!!
Ondo segi !
#347 Ahh ba hori ez dakit, duela urte bat esan zigun irakasle batek, seguraski berak euskarazko titulua diru truke lortu zuen. "sentitzen naiz", "guztiok siñatu zarete", "astelehenean klasera etorri behar garete" ta holakoak egunero botatzen zituen x'D

1 respuesta
m0let

#346 EGA oparitu? Hori berria da edo oker zaude... Nik dakidanez maila bereko titulu bat ematen dizute, baina ez da EGA titulua, ez nahastu.

#346 Hori normala da... ez da berdina orain eskatzen duten maila eta lehen eskatzen zutena. Ziur nago EGA duten askok gaur egun ez zutela ezta lehen froga pasako.

Baina bueno, gauza da esan bezala EGA ez dizutela ematen, baizik eta balio edo maila bera duen beste titulu bat, baina ez EGA.

1 1 respuesta
periii

#28 el origen del euskera viene del desierto de mali

1 comentario moderado
fishone

#349 zu txakurra zara

7 meses después
sonorc

Atzo youtubetik trasteatzen hau aurkitu nuen. Urte asko pasa dira, oso txikiak ginenetik... uff ze oroimenak :D
http://www.youtube.com/watch?v=l8FL_3v8j-c
gora gora gora gora eh eh eh!
behera behera behera behera eh eh eh!
gora gora gora gora be ti zu!
behera behera behera behera eh eh eh!
xD

1 respuesta
m0let

#351 Kasualitatea, Zumaian grabatutako BETIMUa jartzea jajajaj (Zumaiarra naiz ^^)

1 respuesta
sonorc

#352 Ba oraindik Zumaiako programa baten zati bat gogoratzen dut. Telmo izeneko mutil bat agertzen zen (gero Betizu taldean egongo zena), nere aita telebistatik hurbil zegoen ta soltatu zuen "Joder! vaya morrosko!" x'DDD

1 respuesta
m0let

#353 kasualitatez betea dena JJAJAJ nik ere Telmo izena dut eta gainera gaur hasi dira Zumaiako San Telmo jaiak xDD Ba tipo hori, "betitelmo" deitzen diot nik, ba orain kriston galduta omen dabil mutila..

1 respuesta
Snalls

#354 ondo pasa zumaiako jaietan!! !!

1
1 año después
nomechordas

Nire jostuna aberatsa da eta nire ama sukaldean dago.

2 respuestas
T

#356 Edanda egoteko goiz da

Nmchrds pls

2 1 respuesta
Millonet1

Larrosak gorriak dira, zerua urdina
ta #356ren avatarrekoa etarra zikina.

3 1 respuesta
m0let

Gaur Zumaian Olarro Eguna (kastaña)

nomechordas

#358 Zerua ez da urdina. Zerua grisa da. Ni iparran bizi naiz.

#357 Nire maila "Patxi López(-en?) maila(koa?)" da. Bakarrik izan eta egon :/ (Vamos que he tenido que tirar de google translate).

1

Usuarios habituales

  • Mikelete
  • Millonet1
  • Isidrus
  • Triku
  • spyro512
  • m0let
  • Xabi_91