El fil oficial per practicar el català

V

Bé, penso que fa temps que en aquest fòrum cal un fil per a que tots i totes, independentment del nostre origen i ideología, puguem parlar en català i obviament en qualsevol de les vessants dialèctiques d'aquest com és el valencià o el mallorquí.

Així doncs declaro inaugurat el primer fil de parla catalana d'aquesta web que, no ho oblidem, ha estat creada per un català.

Pretenc que sigui una espècie d'off-topic total on puguem parlar sobre el nostre dia a dia i de coses, en principi, intrascendents.

Tanmateix demanaria als moderadors d'aquest fòrum tinguessin mà dura amb els cavernícoles que acostumen a pulular per aquest fòrum i que ni fan ni deixen fer.

Som-hi.

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

56
1 comentario moderado
SasSeR_18

moltes felicitats

4
MsiveNNd

un fòrum per sobre de les nostres possibilitats.

7
1 comentario moderado
forcem

escolta! jo vull menjar un McPollastre.

es todo lo que se.

5 1 respuesta
tirano

Valors, senit y humiltat

11
1 comentario moderado
RubenLionel

Este és el fill per parlar de #valors sense punish?

I

Jo vull un fòrum independent, si us plau.

9 1 respuesta
1 comentario moderado
Colgajo

Tinc molt descuidat el valencià des de que vaig finalitzar els estudis secundaris, una llàstima, cada vegada em costa més escruire'l. Es una vegonya que no impartixquen classes en aquesta llengüa en la UMH, ni un sols grau te una asignatura en valencià.

1 comentario moderado
B

No és vessants? Pregunto, que sempre em faig un embolic :S

2 respuestas
1 comentario moderado
B

Jo vull un Betis lliure

2
1 comentario moderado
Psicotropica

Açó amb tant de troll no té massa futur

nixonE1

xDDDDDDDDDD
Esta fet a mala llet això eh jaja

2
MsiveNNd

Agència tributària, ho fem per tu!

A

Vinga, som-hi tots! Tots junts podrem arribar a un concents i fe d'aquesta casa i, d'aquest fil, un lloc meravellós!

Junts fins al final!

1
1 comentario moderado
B

no vull pagar!

15
Miaumamiau

Molt Be

Birras_cs

Les valors.

cphR

tancat per vacances!

T-1000

adeu ximples

V

#14 correcte, se m'ha escapat xD

deu ni do amb els cavernícoles, sabia que n'hi haurien pero tants...

2 respuestas
1 comentario moderado
Peyru

la pela es la pela

9

Usuarios habituales