El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

bonilleta

#2460 Tret del personatje que és i de la lletra, esta ben produïda si xd

S

Algú se'n ve a fer-se unes cassalletes?

Sombrita

Mare meua ni m'acordava d'aquest fil...

7 días después
kaizen07

Reviscolem aquest fil, nois.

Estic cercant música en català però sense cap missatge politic, sigui el que sigui. Ajudeu-me, si us plau.

1 respuesta
deckone

Jo tinc una pregunta, perque quan insultes algu en catala sona ridicul?

2 respuestas
Psicotropica

#2464 et referixes a cançons puntuals o a grups sencers?

1 respuesta
raul_ct

Siempre he tenido esta duda, es mucho más difícil escribir el catalán/ valenciano que hablarlo no? Porque yo personalmente el valenciano si me pongo lo entiendo al oirlo, pero el verlo me canso enseguida, no lo comprendo escrito

1 respuesta
miguelns

#2465 Por ser que siga per què la majoria estàn relacionats amb l'horta y el camp. Al menys els que conec en Valencià

#2467 És muy difícil escribir bien, hay muchísimas más normas lingüísticas que en castellano, por ejemplo en el valenciano ( Catalán occidental) hay 7 acentos sin contar los diacríticos que te los tienes que aprender de memoria. Entre otras muchas más cosas como el apostrofar que también se las trae.

1 respuesta
st0le0ne1

una mica complicat, no?

kaizen07

#2466 a grups, si pot ser.

2 respuestas
Sombrita
#2468miguelns:

por ejemplo en el valenciano ( Catalán occidental)

Com es nota que ets Catanista amb el cervell netejat bonico.

Psicotropica

Va, anem a deixar la política de costat!

#2470 Està complicat trobar grups de música que tinguen 0 missatge polític, la veritat

1 respuesta
tute07011988

Els fucking pronoms febles :rage:

1
4nima

#2470 Manel. De res per presentar-te el teu nou grup preferit.

1
S

Que insultar en valencià es ridícul? Mira borinot mecaguen la mare que t'ha parit furtalapides tascle la ma aixina contra la cara

Per a música en valencià sense missatge polític, com be han dit tenim a Manel, Els amics de les arts, Xavi Sarrià (ara que va en solitari), El Diluvi, Auxili, Zoo, Tardor, Smoking Souls i molts més... Pot ser alguns tenen cançons reivindicatives o amb algún tipus de missatge polític, pero no es la norma general.

1 1 respuesta
xuse92

#2475 Home que Zoo, Smoking Souls, Auxili no tinguin missatges polítics, jo diría que sí que en tenen. Però com es el que jo comparteixo hem semblen genials, he de dir que sóc català (Tarragona) de naixement però amb el tema musical m'agraden moltíssim més els grups valencians, crec que tenen l'essència d'obrint pas i la gossa sorda que els grups catalans no aconseguim que puguin lluir.

Sobre els insults en català hi ha de molt bons encara que sí, alguns semblen ridículs però suposo que serà per falta d'us.

Salut companys.

1 respuesta
S

#2476 Obviament en tenen, pero no es en totes les cançons... Pot ser en Zoo si que he patinat un poc, peró be, en tenim molts! La gossa ha sigut un dels grups que més he seguit i a Pego en la seua despedida vaig tindre la gran sort de agafar la última baqueta que van llançar

16 días después
geco

#2465

1
geco

#2472 Aspencat per exemple no sol tindre cap discurs polític i com este un fum, altra cosa es crítica social.

8 días después
Nherzogs
1
3 años después
O

Refloto a ver si alguien me echa una mano con alguna página para aprender lo básico y no comenzar en la EOI desde el principio.

Vivo en Mallorca desde hace algo más de un año y me gustaría tener algún título acreditativo de catalán, curro con mallorquines, catalanes, valencianos, por lo que practicar el habla no sería problema.

Usuarios habituales