¿Que cojones le pasa a aliexpress con el Error code: CSC_7200026 ?

tonyalicante

No estoy pudiendo hacer pedidos de aliexpress de ningun modo
lo he intentado con varias tarjetas que tengo ... luego no es culpa de las entidades financieras...
de verdad que he probado ya "todo lo que se me pueda ocurrir" ... esta gente tiene atencion al cliente que contesten a poder ser de un modo "no robotico"?

me sale este mensaje :

Payment Failed

We couldn't process this payment for security reasons. Error code: CSC_7200026
Suggestion
Step 1. Click the "Submit appeal" button. Step 2. Look for the appeal result in email - we will send it to you within 3 working days. Step 3. If your appeal is approved, you can pay for your order again in Account > Orders > Unpaid. Note: You won't be charged for this unpaid order so no need to cancel it.

... les envio la documentación que me piden ... y me envian esto por email :

支付宝提醒 <service@mail.alipay.com>
Mié 27/05/2020 0:48
Dear Sir/Madam,
Thank you for uploading your documents.

We are sorry to let you know that we were not able to validate your transaction. This means that, unfortunately, the payment method that was used for this order cannot be accepted anymore.

However, you can still continue shopping on AliExpress.com, you will only be asked to use a different payment method.

Again, we would like to apologize for any inconvenience this has caused.

Thank you for your patience and understanding.

Sincerely,
AliExpress.com

¿PERO QUE PUEDE ESTAR PASANDO? lo intento con otra tarjeta de crédito y nada , tampoco funciona ni ayer ni hoy ... llevo ya bastantes horas intentandolo

1
7 días después
Bossn1

anonymous

FUNnn

Es un error para clientes no deseados

Usuarios habituales

  • FUNnn
  • Bossn1
  • tonyalicante