Euskera lantzeko hari ofiziala

Isidrus

zeruan bezela lurrean ere

#210 txikitan beti, txikitan edonork... txikitan bai

1
ziordo

Emaiguzu gaur egun honetako ogia

Kelsen

#187

3 1 respuesta
TooShort

Potrojoraino nago.

m0let

#213 argazki hori jartzearekin bakarrik zure ignorantzia besterik ez duzu erakusten, zeren eta hasteko, kontzeptuak nahasten ari zara. Argi dago ulermen zailtasunak dituzula edo agian motz geratzen dela zure gaitasuna euskaraz barre eta algarak sorrarasteko.

Seguru nago zuetako askok gaizki interpretatu didazuela, baina hori zuen arazoa da, ez baituzue nik idatzitako ezer ulertu.

Kelsen

Hire batxilergoko euskera maila larrutik pasatzen diat. EGA gainditzeak ez dik ezer erakusten, baserriko jende ugari ezagutzen diat euskera hik baino hamaika aldiz gehiago hitz egin eta EGA gainditu ez dikena. Beraz, mesedez, ez zak berriz EGA bedeinkatu...

1 respuesta
m0let

#216 baina ze esatek, nik beiñe eztiat EGA altar baten jarri e. Esan diaten gauza bakarran izan dek gizarte puta hontan, titulu puta oi bearrezkua biurtu dekela, ta oi eztiat nik esaten, ala dek eta hik ere ondo dakik oi. Ezai etorri oin onea graziya itea, argazki bat jarriz nei gaxki uzteko une bakar batian ere eztiatenian EGA goraipau. Ta eztek nere errua hi ignorante puta bat izatia edo nik idatzitakua goitik irakurtzian gaizki ulertu izana. Asi que itzein aurretik, ondo beidau zak ze esan diaten eta zer ez. Ta noski baserriko jendiak askoz obeto iten dikela euskeraz, baina txo, baserriko tipo oiek gero gauza formal bat eiteakuan idatziz edo lo que sea idea putik ez die eukiko. Eta alderantziz e, EGA zakaken batek eta euskera ez erabili ezta itzeiten ez dakin batek ere arazo berdiñak izango ditu. Modu ezberdiñian baino bakoitzak bere komeriyak.

Ta oin ire perfilla ikusi ditela, benetan 21 urte dazkak? 17 urteko ni bezelako tipo batek olako explikaziyuak eman berrare..

2 1 respuesta
Isidrus

#217 eh! hi! taxu motel!! Hemen ignorantzia erakutsi duen lehena hi izan haiz eta, argazkia iraintzat hartzerakoan.

Argi dago ulermen zailtasunak dituzula edo agian motz geratzen dela zure gaitasuna euskaraz barre eta algarak sorrarasteko.

btw, ez nago ados EGA-ri buruz esan duzunarekin. Duela urte batzuk garrantzia asko ematen zitzaion EGA-ri bai, baina denborarekin tendentzia hori jeixten joan da. Euskara maila egiaztatzeko ain sektarioak ez diren beste metodo batzuk azaltzen joan dira eta EGA edukitzeari geroz eta garrantzi gutxiagoa emaen zaio.

2
T

MVen flameue euskeraz be dekogu jajaja

1
Mensi

Ze ostias gertatu da Deustuko unibertsitatean?

1 respuesta
X

#220 Fotos y vídeos 'calientes' de estudiantes de Deusto circulan entre los alumnos

#173 Gaur goizean joan naiz eta momentuan eman didate. Berezitxo! XD

1 respuesta
Slayro

Norbaitek Deustuko argazki edota bideoa al ditu?

T

Wifia hackeau dabiela esan doztie.

KONRA

argazkiak nahi ditugu!

1
teJodes

1.- Maite Zaitut
2.- Zorionak
3.- Eskerrik Asko

Temitoak porque vosotros lo valéis.

Otro más, para conocer los orígenes del tema :D

Y uno en castellano, por el puro gusto de romper límites... ;)

Mensi

Bideoak nahi ditugu!!!

B

Quiero escuchar un poema en euskera, que alguien me cite si tiene uno.

1 respuesta
Mensi

Denok gauz prest? xDD

Z

neskatxoren bat hemendik??
#230 esan etortzeko :D:D

2 respuestas
Mensi

#229 Badauz, basauriko neska bat

#227 Aqui te dejo un poema precioso, eso si, con musica
Un saludo cazurro!

1 2 respuestas
T

Enteraute egon nahi badozue:

https://twitter.com/search?q=Deusto&src=tren

TT estatu mailan

Isidrus

Nik hiru argazki lortu ditut FEDA-tik, nahi dituenak esan ta mp-z bidaliko dizkiot

#221 no jodas! :mad:

Gollumiko

unibertsitateko wifia ez du segurtasunik eta honen ondorioz lapurtu dituzte argazkiak

SuTaGaR

Nork dauka argazki guztiak?

Jorgius
frankeitor

bat bi hiru lau !!!!!!!!!!!!

Splendid

Zer deritzozue berri honetik?

Deustoko unibertsitaea ordaindu wifi-a, lehenengo oharra.

1 respuesta
X

#237 Lotsagarria.

2
vene-nemesis

No habrá algún malvado que haya subido las fotos y demas de deusto a internet, no? Lo digo para denunciarlo!

Ntxo

#229 neska naiz bai :D

#230 nola dakizu basaurikoa naizela? ajajaj

1 respuesta

Usuarios habituales

  • Mikelete
  • Millonet1
  • Isidrus
  • Triku
  • spyro512
  • m0let
  • Xabi_91