El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

psycotiko

#1019 el Dr. Slumo millor que Bola de Drac? Si si, seguríssim, i ara hem diràs que el Teletubbies eren millors que 10+2! Vinga va!

1 respuesta
Muesly

#1021 Els teletubbies no, pero les bananes en pijama si

B

Ahir vaig anar de festa amb Erasmus. Mare meua, quina escòria humana... i, a més, em fan mal les cames :(

Eristoff

Cortaros bastante con los videos porfaplis.

#1029 Quizá es que tu solo estás en este thread (solo hoy):

OFF-Topic Detenido un imitador de la masacre Columbine
OFF-Topic El fil oficial per practicar el català
OFF-Topic Policía infiltrado con pérdida de visión!
OFF-Topic Lo dice un Juez: Decadencia Politica.
OFF-Topic Intento de atentado en Mallorca
OFF-Topic Conflicto Turquía/Siria
OFF-Topic CC.OO hace efectivo el ERE
OFF-Topic Las mañanas de Off Topic !!1!1!eleven!1!
OFF-Topic Rincón de la seducción

P.D: Y si te paso la lista de moderación alucinas xDD No tengo nada en contra de vosaltres.

1 3 respuestas
Fistrorr

Editado por mod:

No se trata de ser aguafiestas, pero este thread tiene un cometido y no cuela eso de que con los videos de el ending de bola de drac aprendes catalan. Luego se me tiran a la yugular los que estan en contra de estos hilos y con razón.

Siento haberte editado el post, pero no es serio que diga que os corteis y me respondas con un video xd

Hostil

el sexe és molt saludable, ho sabíeu ?

1 comentario moderado
geco

#1024 tota eixa fauna i flora tens que moderar ?, fotre ! ( es per què practiques un poc ) :D

#1027 jo també vull una llebre gran per posar a la cassola.

1 respuesta
Fistrorr

L'Espanya profunda ataca de nou

#1024 No es por nada, pero te veo más aparecer en este thread que en el resto de MV :(

1 respuesta
B

Uinx, he entrat a fer colla amb els fans de Bola de drac i em veig que hi ha maror de fons per els videos
:(

Bo, al cas, bola de drac per sempre, la colla d'amigues teniem els nostres personatges estimats amb qui tindre "kame hame" jejeje
El meu era Yamcha (no tinc clar que estiga ben escrit) el de les cicatrius a la cara, nyam, aixina m'ha anat a la vida!
Tot i que per a rareta una a la que li feia gràcia el Cor Petit, tot i ser de color verd!! :S

1 respuesta
geco

#1030 ausades les mamelles de la Bulma xD

1
A

#1024 Pero por que no se pueden poner videos? La cosa es que mientras charlamos de cosas aleatorias o comentamos videos se mejora o practica el idioma. No creo que vaya contra las normas. De algo tendremos que hablar no?

1 respuesta
Eristoff

#1028 Tot aixo i molt més, per clar si moderes als de vermell es que soc blau i si moderes a los de blau es que soc vermell...

tots bojos xD

#1032 No he dicho que no se puedan poner, he dicho que os corteis porque la anterior página da bastante pena y no es lo que queremos con este hilo. Dudas y aclaraciones por MP pls.

#1034 Gràcies per la correció xd

1 respuesta
geco

#1033 Ho se, jo de vegades he sigut blau o vermell, però eren coses de flamerades momentànies.

bojos,bojos Eristoff, no locos ;)

i es blau, no bleu :)

un deu per l'intenció i l'esforç de parlar Català :D

2 respuestas
raganock

#1034 Parlant de això, a Valencia "tornar-se boig" es "torna-se xiriveta".

Es possible què vingui de deformar de una forma curiosa "perdre la xaveta"?

A Vic una expressió molt típica es "al final acabarè a Sant Boi", es on tenim el psiquiatric.

#1036 Doncs si i ben gros que era, tot i que ara em sembla que ja el van desmantelar fa un anys.

2 respuestas
brakeR

#1035 ?? el psiquiatric de sant boi esta al llobregat xddd no fotis que a vic teniu un altre ?

1 respuesta
V

Tota la vida lo "loquero" a estat el Pere Mata.

"Esta pa tanca al Pere Mata esta xaval!

2
contrak

#1019 Em sembla que no eren salsitxes. Crec que eren com pastissets farcits de xocolate.

1 respuesta
geco

#1035 ací hi ha gent que diu "Estar xirivia/com una xirivia" o " Estar com Maria la Xirivia", però si vas al poblet del costat i diuen un altra cosa completament diferent.

Jo crec que ve de la hortalissa o d'algun mal nom, no se si te res a vore, on visc jo, no.

Gatopardo

hola vaig viure un temps a barcelona y cuan tenía potser uns deu o nou anys m'agradaba molt veure el canal 3xl ara, veient la pagina web del canal trobo que s'ha tornat una merda. M'aagrda molt catalunya i el seu idioma es molt bonic. Visca el barça

1 respuesta
lxn_

#1040 El 3XL van tancar-lo fa pocs dies :qq:

Gatopardo

que dius... quina pena que em fa ho dic seriosament va ser en aquell canal que vaig veure els meus primers animes y el meus favorits. no soc maça d'anime pro trobo que els diguem 'oldies' son els milllors com era wcowboy bebop, trigun, evangelion o dragon ball. Per cert un salut per tots els catalans y catalanes tinc un molt bon record de catalunya els millors temps de la meva vida els vaig pasar alla.

Oviw

Esteu cascats del cap noi hahah

T

#1038 Rotllets de peix!

edit: i ho deia amb la veu del Maragall

geco

per a trencar un poc el tema del vídeos al fil, vos deixe un poc gramàtica, que em pareix important també:

Ho pose a un spoiler perquè no siga un taulell.

GRAMÀTICA NORMATIVA VALENCIANA:
lxn_

Em sembla que acabo de descobrir el twitter de #1006 https://twitter.com/CanFums

JAJAJAJAJAJAJ

1 respuesta
Hostil

Gat i Gos és la millor sèrie i ho sabeu

privet

aquesta tarda tinc examen de valencia , !

1 respuesta
V

#1048 q gran ets no? xd, amb quina edat vas vindre de la mare pàtria?

1 respuesta
nixonE1

#1046 bona!! Ja el segueixo

Usuarios habituales