El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

H

#1554 Abans de Jaume I ja hi havien reis que es consideraven a si mateixos reis de totes les espanyes. Aixina que...

1 respuesta
geco

#1591 no anem a posar-mos a eixos temes però convendria no importar a dates de hui conceptes medievals.

Ni punt de comparació amb hui en dia, ni social ni jurídic ni confederatiu.

1
Muesly

Avui per dinar feim calçotadaaaaa!!!!!!! :D:D:D

4 3 respuestas
B

Jo avui hauria d'anar a dinar amb la família, però crec que els hi fare el ninja... xD

geco

Doncs a mi em toca fideus i pilotes de carn, penquetes , bledes i tot ben calentet, puto fred, 4º que fa ací ara i tota l'humitat del mar :(

1 respuesta
B

Pffff 4º amb humitat es com estar a -10 a la serra de Madrid! Divendres aquí feia 7º amb un munt d'humitat i fotia un fred que feien mal els ossos i tot >.<

1 respuesta
geco

#1596 tio, mira que he passat hiverns a la costa en diferents indrets i teu jure que ací arriba l'hivern i es com si fora un polo de gel tot el dia, a Madrid, a Navas del Real que es fora de la ciutat,el passe millor quan vaig a vore a la família a nadals :S

1 respuesta
KoSToMaN

#1593 Avui tinc calçotada jo tambe :$ FUCK YEAH !

2 1 respuesta
B

#1597 Ja te dic! La diferència amb l'humitat es brutal. Jo l'any passat vaig estar fent un curs a Soto del real i si, fa puta fred perque està tot nevat, però et tapes i ja està!! Aquí ja et pots tapar ja, que cala fins els ossos xDD

1 respuesta
B

Panellet

geco

#1598 que cabro! i jo fideus :S

#1599 jo es que soc idiota, tots els anys igual, com ací fa poc fred sempre que compre calcer ben fresquet i ara tot entra tot pels peus , putes espardenyes adidas de reixetes... no escarmente mascle :/

Ni a la puta vellea ...

1 respuesta
F

#1601 Aixo de dir mascle en compter de macho no es una mica forssat xd?

1 respuesta
geco

#1602 no se, sempre ho he dit :/

mascle, femella, pixorro, cagalló , etc, etc

pixorro mana, això si :D

Moler

Com fastidien els diumenges, coi de bordegassos que no deixen dormir...

P.D Avui dino pollastre de pagès amb moixernons!

1 respuesta
Idontknow

#1593 calçotada a aquestes alçades? Ja hi ha calçots? Holy fock

V3NDETT4

#1593 a ma casa també!! la fa la meua mare i estààààà!!! bonísima :D

PD: esteu convidats .

1
geco

#1604 això que es moixernons? verdura?

#1608 bo saber-ho, a vore si hi ha per ací per tastar-los :)

1 respuesta
Moler

#1607 Son bolets, també es coneixen com bolets de Sant Jordi, son els millors per fer amb pollastre o carn estofada, segur que n'has menjat.

#1609 Ostia, aquest any no vegis com costa trobar rovellons, en tinc de congelats per que si no surten a preu d'or.

#1607 Carn de vedella rostida amb moixernons es un plat molt típic de muntanya.

1 2 respuestas
Mcdollar27

Doncs jo tinc rovellons amb llonganissa, enveja? hehehe

#1608 Doncs seran els últims, ara que ha vingut el fred s'han acabat els rovellons aquest any.

2 respuestas
Muesly

#1609 amb sobrassada estan millor!

Psicotropica

Als catalans, quin preu tenen els calçots?

1 respuesta
B

Que son calçots? xDD

#1613 Gràcies!

1 1 respuesta
geco

#1612 eixe cebes

2 1 respuesta
Moler

La tanga no es tongu, la tanga no és un tango, la tanga és una rumba, la rumba del mango!

#1616 És mambo o es mango, hostia m'has fet dubtar ara.

2 1 respuesta
Muesly

#1611 Aquí un manat de 25 calçots 5 euretes, al carreful

1 respuesta
brakeR

La tanga no és un tongo, la tanga no és un tango, la tanga és una rumba la rumba del mambo.

#1614 juraria que és mambo

3 1 respuesta
Psicotropica

#1615 Hostia tu, que barat, es que avuí he estat mirant en la web de productes de la terra i 25 calçots, més una ampolla de vi i dos tarros de salsa de calçots 25€, i m'ha paregut prou car

2 respuestas
geco

#1617 a un baret d'Almoines al polígon (Sant Jordi, com no tenia que dir-se )fan unes calçotades que lleven l'enteniment, el pensament i la gana per a tot el dia.

swing

M'encantes les calçotades! i jo tan lluny de la terra... :(

geco

vos deixe un programa del gran Eugeni Alemany, que a banda de ser un tio de puta mare darrere del colpet de cassalla, es un crack fent tele :D

Este es el capitol 1:

estem vius :D

Usuarios habituales