O fío oficial para practica-lo galego.

CherryLee

<3

9 2 respuestas
JoNSuaN

#27

seg 32, seg 40, 55 e repiten

seran cousas da zona, porque os heredeiros non creo que sexan exemplo de normativa para ninguén

1
Anubis_1

#31 Ese rapaz ia na miña clase jajaja estudou conmigo 4º de eso e 1º de bacherelato jajaj

Arzki

Frases varias:

Eu nunca serei yo

Nena, ¿xogamos o trompicallo?

Cajonavirxe

Ferro a fondo, e Dios diante.

3 respuestas
kaponcio

Eu só vos digo unha cousa. Se me deixades escribir tal como falo (con gheada e seseo) regálovos unha botella de licor café (da casa) para a próxima KDD MV-Galiza (A recoller en Ribeira, non me vou mover eu, solo faltaba xD)

Este fío da a vida, levo case un ano na web e inda se me fai raro escribir en castelán.

1 respuesta
Fyn4r

#30 esto e un escándalo pereira

2
samper

#35 Escribe como queiras rapas... LK da casa? Cúndeme, non teño problema en ir por ela a Ribeira pero se ma acercas a Palmeira millor...xd

1 respuesta
eskorbruto

aber canto dura o fio xdxd fio

B

Amo el idioma gallego :qq:

Sólo me acuerdo de la palabra "rapariga" y porque me lo decía alguien muy especial... Qué tiempos donde todo era más sencillo que ahora y donde todo tenía sentido... (Nostalgia ON) :qq: :qq: :qq:

2 respuestas
Ligia

#1 Indígname que poñas que Galego = Portugués. Iso é a opinión duns cantos.

1 respuesta
A

#31 "Unha cona de setenta estalos" jajaja por ese video non pasa o tempo "ten unha cona como un mundo, que conaza ten eh.." e o outro rindo coma un pailán por detrás xDDDDDDDD

Será a costume de dicir "hilo" pero o de "fio" soame moi mal xDD

#34
-Imos esmajar a herba?

  • Jastas pista nena?
2 respuestas
samper

#28 Por certo, non podes dicir que "ao" sexa portugués, xa que a contracción na gramática portuguesa é "ò". De todas formas#27 aínda que se escriba "ao" podese dicir "ó", que eu saiba.

#40 Porque che indigna? Non ten nada de malo ou si? A maioría de lingüístas defenden esa idea, incluso políticos de todo-las cores (Fraga o fixo, Feijóo o fai...). Cal é razón pola que che pode molestar? Nós podemos seguir escribindo como escribimos sempre, pero non podemos negar que se compartimos máis do 90% do léxico e aplicando 4 chorradas gramaticais xa temos o padrón portugués...

#34 e #41 "métoche un lambetaso da cona ao cú, e do cú a cona, que non sabes se correrte ou cajarte" / "nena, ti vas caghar de campo e caghas por fora" etecé...

2 respuestas
Daidum

boas noites irmáns da nosa lingua galega!

do galego falado ao escrito ai un mundo...ninguen esta a ordé do dia coas palabras oficiais...

1 respuesta
samper

#43 Pois eu non vexo que cometeras moitos erros nas verbas, só "ai" que é con h do verbo haber, e logo a falta de acentuación ou sobreacentuación, pero bueno, erros típicos de escribir con présa. É unha falacia eso das "palabras oficiais", porque realmente o único que se quixo facer é correxir o dano feito por anos de prohibición e atropelo lingüístico onde se perdeu o uso de determinadas verbas e mal uso de outras, lóxicamente non se inventaron palabras.

Boas noites!

1 respuesta
plasticoss

#5 Deja de ser tan subnormal xDD estas, soy gallego y no se que cojones acabas de escribir en la ultima frase.... Y bueno mezclar gallego con el portugues... bueno mejor desinforma en vez de informar xD

2 respuestas
samper

#45 Supoño que única dúbida que tes é "ciganos", que ven a ser xitano. (ciganos- cíngaros?)

Daidum

#44 graciñas pola corrección.

LuTe

Samper = Troll Galaico portugués.
Polo menos troca o avatar pastrán.

#49 exacto.

1 respuesta
samper

#48 E lo? Non che gusta o avatar? É Castelao.

1 respuesta
Bl3sS

#1 galego=portugues? Con iso xa fodiche-lo fio, dame igual o que digan os lingüistas galegos, esta demostrado que son un atallo de parvos que o unico que fixeron esta ultima decada foi trastocar a lingua ata tal ridiculo punto que non se entende unha merda.

Logo queren a independencia de españa.... Para ser parte de portugal supoño, con dous collons ben gordos.

2 1 respuesta
R0ViK

Porque entiendo perfectamente el gallego y en cambio el portugués no.

plasticoss

#50 non insultes, a independencicia so a queren catro retrasados, so tes que ver quen gana as elecions en galicia.. e os votos que ten o BNG...

1 respuesta
Bl3sS

#52 so dixen parvos non creo que sexa tan grave, por desgracia cada vez hay mais independentistas descerebrados que queren que os galegos volvan ó campo, o que eles chaman as raices do pobo galego, o que eu chamo pobreza e miseria

balansat

Eu non entendo...

Zimbabwe

nonterayesmeuxdxd

Halvert0

Roubade cobre!

1 respuesta
GlatoR

Pues no sabia que este idioma y sus variantes/dialectos (lo que sean) estuviera en tantas partes del mundo. Por lo menos te has currado el post del principio, gracias guapo.

deathsoul

#39 Aí vai unha palabra nova fermosisima: bolboreta
que ven a significar mariposa

agora xa sabes dúas XD

1
H

Que parvos corunenos!

A

boas noites <3

Usuarios habituales

  • Squall19
  • SkOi
  • SpiuK
  • kaponcio
  • samper
  • WeeOOaaM
  • xPenax