Actualización 1/5/2019

Diegomarnie

MISC

  • Fixed an issue that could cause the blinking light on C4 carried by players to be visible through geometry.
  • Fixed a regression in molotov detonation timing.
  • Fixed a movement regression when crouching through openings at ground level.
  • Fixed a weapon accuracy regression when crouch moving.
  • Fixed a small regression in acceleration computation.
  • Fixed disconnected players sometimes not showing up on end of match Danger Zone scoreboard.
  • Fixed a crash that showed a “CUtlLinkedList overflow” dialog box.
  • Fixed floating white boxes that would appear for some players.

MAPS

Mirage:

  • Fixed shading on stone blocks around A site

Vertigo:

  • Updated clipping on wire railings around the map
  • Fixed C4 stuck spot near T spawn

https://blog.counter-strike.net/index.php/2019/05/24034/

3
Narmerr

Yo aún no he notado nada raro, pero el juego esta roto, por tuiter veo cosas muy raras.

1 respuesta
rubico

Alguno tiene un bug que de vez en cuando ve cuadros blancos? Sobre todo en donde hay luces de lamparas etc..

2 respuestas
phiny2

#3 es para recordarte las lámparas de nuke del 1.6

2
Tritoman

ya decía yo que pillaba rollos mirando la zona de rampa de A de mirage xDD pensaba que se me estaba jodiendo la gráfica

Nors3

#2 Eso tiene pinta de ser problema del cliente.

#3 ¿Has actualizado a la última versión? Lo han arreglado.

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