O fío oficial para practica-lo galego.

Birras_cs

Cala o cu.

Gandalf530

boas noites

Squall19

¡¡¡O mellor tema de Mediavida!!!!

¡¡Viva a nosa lingua!!

xPenax

Boas noites, eu creia que este tema estaba pechado pola revolta cos outros.

É unha ledicia telo aberto.

iAtlas

este fio esta de carallo

Squall19

Estaría interesante saber cantos Galegos hai en Mediavida e en que zonas estamos máis ben espallados jajaja.

Ostia que bueno. Da costa coma min.
Eu tamén me apunto a escribir con geada e seseo. E faser lansamentos de sacho na horta antes de plantar o sebolo jajajaja.

Saúdossss

1 respuesta
Squall19

¿Cómo se borra un post doble? E que o puxen sen querer :f5: xD

A

<3

T

Eu non sei falar o galego escribindo, solo o falo por a miña familia xD boas noites e que os medre.

xPenax

Estaba ben guapo como dí o colega #126 ter en #1 unha listaxe de todos os galego falantes.

Eu son do sur mais concretamente, A Guarda supoño que por moitos aquí presentes coñecido por ser o pobo que llé da desembocadura o Miño o noso gran río, alén do Sil claro está.

KONRA

anda caralho.

Non tes mais que facer????, andas de carallada tocando no teléfono???

1
JoNSuaN

fai anos que non falo galego a diario, e teño pequenas dúbidas lendo o fío:

#87 "Que cada un fale coma quera" --> non se di "queira"??

1 respuesta
SkOi

Como vai o tema das normas sobre artigos despois de infinitivos?
Dende que rematei os estudos cambiaron en varias ocasións, pero coido que estiven ao tanto delas e a última da que teño constanza decía que xa non se fan contraccións cos verbos.
(de feito é a que adoito usar desde que lin o cambio)

Quedaría o título: "O fío oficial para practicar o galego"

Segue estando así a normativa?

PD: se sae Xosé Ramón en #1, ten que estar tamén outro grande...

1 1 respuesta
samper

#132 Si, é queira. É un pequeno erro, fruto da miña fala.

#133 Si, tes razón en canto o título, pero eu tamén, pódense usar as dúas formas, se non me equivoco, aínda que os mestres na escola cando se modificou a normativa recomendábannos non usar as contracciós. Estes cambios co uso do guión veñen nas normas ortográficas e morfolóxicas da lingua do ano 2003, e despois desa normativa non houbo máis, é unha lenda moi usada eso de que cambia todos os anos a normativa xD. A primeira foi no 82, no 95 unha pequena correción das normas, e despois a do 2003 e ningunha máis. No medio de todo esto hai publicacións de léxico, pero nada máis.

En canto o guión: Se se usa o alomorfo –lo do artigo tras unha forma verbal ou pronominal rematada en –s ou en –r, únese tamén con guión (cfr. 14.1): tráiovo-lo libro mañá. http://gl.wikipedia.org/wiki/Normativa_oficial_do_galego-O_gui%C3%B3n

1 respuesta
ServiaK

é certo eso de que cando te acostumas a falar portugués porque estás alí un tempo despois e difícil falar galego sen interferencias.. supoño que todavía máis para os que non somos galegofalantes habitualmente..

SkOi

#134 grazas

#34 xDDD
foi postear hai un rato no fío e ábreme chat en steam unha rapaza para decir:

Estoy leyendo el hilo en el que posteaste
"Nena, ¿xogamos o trompicallo?"
cómo se juega?

xDDDD
o que me puiden rir con eso....

1 respuesta
SonX
SonX

Hardcore

samper

Que foi que foi que será,
din que temos língua
e será verdá e será verdá,
sacalla pra fóra non a agoches máis!

NigthWolf

eh amiguiño, vamos a comernos unos percebeiros

2 respuestas
xPenax

#140 Si te comes uns percebeiros tes un estomago ben grande. (Percebeiro es aquel que coje los Percebes JAJ)

1 respuesta
Mineko

O jai jai, o jai jai, o que espernexe e non cae, espernexín, e caín, e levanteime e dixen: ¡JAI JAI!

En Vigo (na cidade) non se fala moito galego. Non o falo dende que terminei os estudios. ¡Encántame poder leelo e compartir recordos de cando éramos cativos por aquí!

Arzki

#136 Esta noite fodes

1
allmy

#1 Mi padre es de Palas de Rey, y alguna vez me ha dicho, "ahi rapaziño, rapaziño" xD

1 respuesta
samper

#144 Palas de Rei, Comarca da Ulloa, bonito sitio rapaciño.

A

#140 Claváchelo rapás.

Rubios

Y el koruño onde se fala neno?

NigthWolf

#141 lo se, es una frase que dice "el Luisma" en Aida.

A
1
JoNSuaN

non esqueceríades este non??

aínda teño por casa o carné do xabarín, e caducou fai 15 anos

Usuarios habituales

  • Squall19
  • SkOi
  • SpiuK
  • kaponcio
  • samper
  • WeeOOaaM
  • xPenax