HoN: Heroes of Newerth

xTr3m1S

pero si el verdadero ulti del voodoo es la tercera skill, que me contais de la calavera?

Zendel

Bueno bueno bueno... Vengo calentito de una partida.
Ya sabemos que la comunidad de este juego es lamentable, y que tambien hay mucha gente rastrera jugando, pero casualmente nunca me paso nada malo con un español, hasta hoy...

Entro en una partida, todo bien, elegimos (yo Sandwraith) y empezamos... Al rato de llevar bien la partida, pues yo junto tres mas de mi equipo, pusheamos top, y logicamente, el enemigo, nos ataca con sus cinco jugadores.
Uso mi ultimate (Mirage) y mi primera skill (Desert curse) pero tres de mi equipo caen al momento, por lo que decido, teniendo el buff de la desert curse aun activo, meterme en los arboles para no morir y darles una muerte mas al equipo contrario.

Pues, mi querido equipo, empiezan a votarme kick, porque dicen que no hago nada, que si KS (teniendo un 1/0/X)
Me doy cuenta de que uno es español, le digo que si es tonto, hasta que me responden el resto de ellos en español riendose de mi etc... En fin un show.

Os dejo Match id por si quereis echarle un ojo a la replay: 23756165
Y sus nicks por si quereis evitaros algo parecido: Msfinwe, Cibrizo, FdrK y Antisemita.

danao

#4472 los baneare.

A mi me toco un sudamericano que desde el segundo 1 me queria hacer kick y diciendome noob ... bueno, el solo se reia si moria, no ayudaba y escribia entre hoygans, vamos, que le dejaba por los suelos ... al final le kickeamos y baneamos todos los players de la partida xD
era cronos en linea top solo y bueno...el equipo que llevaba ...

Zendel

Escribiendo hoygans xDDD menudo owned se llevo.

He vuelto a ver la replay dos veces mas, y es un sinsetido xD
Lo curioso es que aparte de los insultos, que me lo traia bastante floja, era ver como yo estaba en todas las peleas, y seguian diciendo que no lo hacia...

Espero que cuando haya que pagar por jugar, toda esta clase de gente se pire...

Skols

esta clase de gente no se va a ir , porque son solo 20 € , en el wow tambien hay gente asi , y tienen que pagar todos los meses, si es una putada , pero es lo que ahi , yo la verdad me encuentro mas partidas buenas que malas , incluso ahi veces que fedeoo un poco ( un poco solo eh !!! ) y nadie me dice nada .

Por cierto el otro dia jugando con scout ( la primera que juego desde que lo nerfearon) , estaba invisible y yo decia coño que no pierdo mana , claaaaaaaaro , tenia un glacius en el equipo!!!

Kaneas

Dios pero que puta FUCKING AWESOME game acabo de hacer con el POLLYWOG amoafaosjfofj
ffsfsfsfsfsfsf

Tipica puta game que estais que si gana uno que si gana otro y al final ganas... dios, nuestro trono a 100 de vida y el suyo full y con casi toda la base y ganamos... jojojojojojojojoj ha sido brutal.

Boots of travel in lategame ftw.

La game en si no ha sido de mis mejores aun siendo lo pkt que soy con mi apm de palo, pero ha sido intensisima de cojones y eso que teniamos en principio peores picks para late... omayfackingod

A quien le interese un vistazo rapido: 23763338

PD: En serio creo que mostrar el apm en un juego de controlar 1 solo heroe es una autentica estupidez. Realmente en las peleas uso todas las habilidades de mi heroe e items sin problemas (quizás como todos a veces no tiras una habilidad en el momento/lugar o heroe que deberías no? pero bueno, si no tuviera nada que aprender del juego me aburriria xD) y sin parar y le clickeo constantemente y no por ello soy peor que uno que clickee mientras no se pelea como un descosido. A mi honestamente eso me estresa... ^!

Saludos!

Ah y 4 disables con el pollywog... hahahaha brutal, es un palizote brutal contra el que venga en 1v1.
Me vinieron un bloodseeker to petao y luego un magmus y, en serio, comieron rabote basto sin salir de los disables jajaj me encanta.

Skols

yo eso lo veo una tonteria lo de apm , la partida que comente con scout hize un 15-2- 8 , xp/min = 570 , y APM sobre 70 , ya ves tu , hice el horror , yo puedo hacer 150 APM si quiero , pero no me apetece gastar el boton derecho del raton.

genes1x

alguien me puede responder a #4468? ¬¬!

PD: REJECT HDP! al menos contestame tu o te pipeo mamonaso

ReJeCt

esq es una tonteria, yo x ej no suelo subir de 95 con casi ningun hero, pues cojo pillo ophelia->250

pinchar pa na, es tonteria

miLo_

#4479 claro, porque con ophelia cuentan tus apms y las de los bichos xD

ains reject reject xD

I

#4479 Si llevas 5 creeps, cada click cuenta como 6 (el tuyo + los 5 bichos).

#4480 Eres rápido chico...

miLo_

#4481 el posteador mas rapido a este lado del mississippi

ReJeCt

ya me parecia raro, pues no deberia ser asi xD si clickeas 1 vez lo logico es q cuente 1 no 4 (3+1) :S luego al ir cambiando entre ellos ni contara sasdasdsad

ansansa

genes1x

puesto que nadie me contesta vuelvo a repetirlo.
Aun se puede pillar keys para closed? o me toca esperar a la open?

danao

Ni idea, no se si las invitaciones acabaron (porque no tengo ninguna)

Ophelia es una bestia, la skill 1 y 2 estan over y no solo eso, con staff of the master curas 400 cada 30 segundos pero que cojones!

D

E gente animarse y go ESL, que estamos currando para que vaya en popa para que hay eas y luego eps y muchas mas cosas... mirar el lol!!! qno digan que el lol es mejor!!

S

El APM parece una tontería, pero los pros hacen 200+ xD

sacnoth

El tema es, ¿cuántas de esas acciones son realmente útiles?

Yo empecé haciendo 50 cuando no sabía jugar, ahora voy por 100~

lubinos

Pues yo nunca paso de 75 como mucho, suelo rondar las 55-60 y no suelo quedar mal en las partidas, solo que a veces se gana y otras se pierde, pero en todas hago un buen papel.

Foxtreme

Yo normalmente hago 120-150, de todas formas no tiene mucho sentido, lo más usual es 80-100. No es que seas más pro o algo así, es que no puedes permitirte el lujo de dejar el personaje más de un segundo quieto (p.e. last hit >>>>>>> autoattack)

S

Lo peor de todo es encontrarse con uno en tu team que tiene 30 apm, eso es bastante malo xD

chucuchu

Y como se miran los APM y que quieren decir? :$

HooP

en los stats al final de cada partida

son las acciones por minuto

Kaneas

Ya ha salido el parche que engloba los cambios que habeis ido comentando por aqui... buf, sin parchete ^!

[spoiler=Version 0.1.66.1 &
Version 0.1.66]

Version 0.1.66.1

  • Fix opening the C&C panel when the focus is not a textbox

Version 0.1.66

General

  • Banning Pick

  • 3 bans per team, done by captains. Then alternates everyone picking their own heroes out of the remaining choices.

  • 60s total extra time is given per team. Time is subtracted from your extra time when the normal countdown has reached 0. If the extra time reaches 0, a random choice is made.

  • Attack abilities (Webbed Shot) and attack toggles (Harkon's Blade) now override attack modifiers (Frostwolf, etc)

  • Building invulnerability now provides 9999 Magic Armor as well as the Physical Armor

  • When a player buys back, it now uses the following calculation: Cost = 100 + Level * Level * 1.5 + GameTimeInMinutes * 15

  • If you make any illusions/images (as with the rune or Geometer's) while having Steamboots they will no longer have less health

  • Kongor has Treewalking naturally now. Kongor is not stopped by trees.

  • Certain abilities were hitting runes that should not have

  • Couriers will no longer aggro creeps, even when standing still

  • Now the new neutrals vary their walk and idles, instead of acting in sync

  • Fixed tooltip status effect information sometime being incorrect

  • Fix combat type tooltip when multi-selecting units

  • Fix so all forms of 'sheep' cancel an invibility spell if it's still in the fade time

  • Fix for bottling a powerup twice in a single frame

  • Bajillidan spelling corrections

  • New game tips

  • Fix cooldowns on spectator tooltips

  • Updated french stringtables, thanks to Magissia

  • Credit card purchasing now works ingame if you have not pre-purchased already

  • French Stringtables updated thanks to Magissia

  • Implemented 2 mods into the game

  • Added a button to the top left hero picture that will share a courier with your whole team in a single click. Thread 69704 by Barter

  • Clicking the Game Hint box while loading the game will display another random tip. Thread 71071 by Ignorance

Items

  • Nullstone loses 5 seconds of cooldown time anytime an ability would be blocked but Nullstone is still in cooldown

  • Can now disassemble Hellflower

  • Frostwolf now using % based attackspeed slow instead of negative attack speed for stronger scaling late game

  • Puzzlebox changed to 2 initial stock with 9 max stock, 10 minute respawn on each charge

  • Ring of sorcery will now only hit units with mana

  • Fixed the sound stacking on plated greaves

  • The following auras can now be toggled on and off

  • Mock of Brilliance's damage aura

Heroes

  • The following auras can now be toggled on and off
  • Soul Reaper's Withering Presence
  • Magebane's Master of the Mantra
  • Kraken's Tidal Pull
  • Soulstealer's Dread
  • Tweaks to Maliken, Pharaoh, Magmus, Legionnaire, and Ophelia animations

Blacksmith

  • Magic Armor reduction lowered to -1,-2,-3,-4 from -2,-3,-4,-5

Blood Hunter

  • Blood Crazy is now just an unremovable debuff
  • Proportions changed slightly

Chronos

  • Time leap now also does 50,100,150,200 Magic damage on impact
  • Rewind reworked
  • When damaged, Chronos has a 10,15,20,25% chance to heal back the damage at a rate of up to 25% of his maximum health per second
  • Time Freeze renamed to Curse of Ages
  • Steals 1/2/3/4 Agility per hit, debuff lasts 10 seconds. Each debuff is individually timed
  • Four consecutive hits on the same target will lock that target in time (stun) for 1 second
  • While someone is stunned by Curse of Ages, Chronos can not build charges towards another stun or steal any agility
  • Does not stack with Brutalizer
  • No longer propagates to illusions
  • Chronosphere
  • Allies can now move and cast while inside, but everything they do is reduced by 90% speed (MS, AS, CS)
  • With Staff of the Master, the slow is reduced from 90% to 80%

Corrupted Disciple

  • Fixed Overload so it applies -1 armor on the first impact

Deadwood

  • Voice
  • Base armor lowered to 1.24 from 4.24
  • Int gain lowered to 1.5 from 1.9
  • Rotten Grasp range changed to 1300 from 1500
  • Slow from throwing a log now decreases linearly
  • Fixed a bug when log was purged. It now takes away all the charges on the ability as well
  • Trees killed by Clearcutting now have a cool new death
  • Fixed an issue with Willowmaker preventing knocked down heroes from standing back up automatically

Demented Shaman

  • Attack Range to 550 from 600
  • Storm Cloud now applies a charge instantly when used

Devourer

  • Slow from Decay now lasts an additional 2 seconds after someone leaves the area

Electrician

  • Static Grip
  • No longer does AOE damage but now deals 20,40,60,80 Magic damage per second to the primary target
  • When Static Grip ends on a unit, its idle animations now play instead of it being frozen
  • Electric Shield
  • Now has a 12,24,36,48 Magic DPS 300 aura around the electrician while on
  • Requires 20% mana to activate
  • Energy Absorption
  • Instant cast time
  • Now does 85,165,225,300 magic damage and Electrician gains 50 Movespeed as long as he hits something with it
  • No longer giving armor or magic armor
  • Still gives mana at the same rate
  • Cleansing Shock
  • Cooldown lowered to 14,12,10
  • Deals 600 Magic damage to enemy summoned units
  • Cast time lowered to 100ms (from 300)
  • Now Staff of the Master compatible. Chains to 2 additional targets
  • If the target is a hero, it will only bounce to other heroes of the same faction
  • If the target is a non-hero, it will bounce to the closest units (heroes or non-heroes) of the same faction

Engineer

  • Tinker now also passively lowers the base attack time of the Turret by 15,20,25,30%
  • Tinker now increases the damage of the Turret correctly

Forsaken Archer

  • Base strength lowered to 17 from 18
  • Strength growth lowered to 1.7 from 1.9
  • Skeletons now have 20 health at all levels
  • Skeletons do not propagate to illusions

Hellbringer

  • Chain count lowered to 0,1,2,3 from 1,2,3,4

Jeraziah

  • Protective Charm duration set to 5,8,11,14 seconds from 5,10,15,20
  • Righteous Strike's slow duration set to 2,3,4,5 seconds from 5 at all levels

Keeper of the Forest

  • If an enemy hero comes within a 300 radius of Keeper's Eyes, the eye will be made visible to that hero's team
  • Camouflage now plays the spell visual effect on the correct target now when cast on allies
  • Root effects now play even if he is stealthed when casting
  • Can now turn while immobilized by Root

Madman

  • Stalk's slow debuff is now only applied to madman if he fails to do damage to enemy heroes for the duration. If Stalk is canceled prematurely (via attacking or using an ability), the slow debuff will also not be applied

Magebane

  • Base strength lowered to 16 from 20

Magmus

  • Voice

Night Hound

  • Can no longer attack allied units when he stands in his Smoke Bomb
  • Can no longer pounce on Couriers

Nymphora

  • Grace of the Nymph can now only be cast on ally units with mana

Pandamonium

  • Manacost of Flick increased to 85 from 65
  • Tightened up damage range to 48-57 from 45-60

Pharaoh

  • Finally fixed him randomly getting stuck in his mummies. Pharaohs rejoice!

Plague Rider

  • Cursed Shield will no longer apply the slow to melee heroes who cast spells on whoever has the shield on them
  • Cursed Shield cooldown increased to 10 from 5

Pollywog Priest

  • Movement speed increased to 290 from 285

Puppetmaster

  • Base strength lowered to 18 from 19
  • Agi gain lowered to 1.5 from 1.7
  • Int gain increased to 3.1 from 2.9
  • AOE of Whiplash lowered to 150 from 200

Pyromancer

  • Leveling Fervor now also grants all of your abilities and attacks the power to put a burning fire DoT on anyone hit
  • Every time you hit someone with a spell or attack them, it refreshes the duration of the DoT and adds a charge. 1,2,3,4 Magic damage per second per charge, 3 second duration

Sand Wraith

  • Desert's Curse's slow will no longer go through magic immunity
  • Lowered the duration of the movespeed and treewalking buff if off of a Desert's Curse path to 3 seconds (from 4)

Scout

  • Detonate will now refresh the cooldown when you lay a new eye
  • Nullstone will now properly block Marksman Shot

Tempest

  • Catman Leader and Vagabond Leader can no longer be transfigured

Valkyrie

  • Javelin of Light sound radius lowered so enemies you throw it at won't hear it unless they are close
  • Valkyrie's Prism cooldown to 120 from 160
  • Valkyrie's Prism manacost to 100,150,200 from 200,250,300

Voodoo

  • Mojo Mana cost decreased to 95,105,115,125 from 105,115,125,145
  • Mojo cooldown decreased by 4 seconds at all levels

Witch Slayer

  • Drain can now only target units that have mana

Zephyr

  • Base int lowered to 15
  • Int gain lowered to 1.8
  • Leap removed, replaced with Gust
  • Manacost is 120 at all levels
  • Target a position and click/drag the mouse in a any direction to release the gust of wind from the point you click in the direction the mouse is dragged
  • Enemies in the cone are pushed in the direction specified, stunned for 1 second and dealt 75,125,175,250 Magic damage
  • Cyclones reworked
  • No longer has a cool down
  • No longer restores mana
  • Manacost removed
  • When a cyclone expires naturally, it automatically heals Zephyr for 15 health
  • On use, consumes one cyclone instantly, healing for 30 health
  • When consuming, automatically consumes the oldest Cyclone first
  • Wind Shield
  • Now a passive and will now apply its buff to Zephyr for 3 seconds after a successful attack
  • Chance on both evasion and redirection lowered to 6,9,12,15%
  • Grants Zephyr 10% movement speed while active
  • Wind Control renamed to Typhoon
  • Cool down is now 100 seconds (from 120)
  • Mana cost stays the same (100, 150, 200)
  • 500 unit cast range
  • Grants clearvision and kills trees in a 600 radius of the target location
  • Summons a Typhoon at the target location for 6,8,10 seconds
  • Typhoon itself has a 60 unit radius in the center and a winds radius of 550 units.
  • Slows enemies based on distance from the center (99% slow at the center [100 movespeed], 0% at the outer edge of effect)
  • Deals damage based on distance from the center. Up to 60,90,120 Magic damage per second with a linear dropoff. Max damage done if standing in the center.
  • When cast, the maximum number of Cyclones are spawned around Zephyr (based on the level of Cyclones)[/spoiler]
Toran

alguien me da una beta key o algo? XD

Otra cosa el juego es de pago o algo? :S ya tengo la beta key me diche pucharse o como se escriba y luego 30 dolares xd

_Akiles_

Sin sentido lo basto que han puesto al zephyr opino que el escudo tendria que tener un % de saltar no que sea 100% cada vez que pegas, y 10% de movement speed SIEMPRE es totalmente imba, ahora voy a probar al electrician y al chronos a ver

El eletrician parece que ahora va a farmear que flipas y ni dios se va a poder escapar de el ademas si ya te hacia daño con el rayito a early ahora con el escudo todavia mas.

El chronos no tiene sentido que el blink haga daño y que no tenga limite de robar agi, con una parasite le robas 40 de agi al tio en un momento

Veo nerfeos soon

Toran

A vosotros para instalar el juego no os da errores a saco? :S

genes1x

bueno a ver si a alguien le sobra una key y hace el favor de pasarla! XD

guito

Me siento caritativo y voy a dar 8 invites. Los primeros que me hagan pm se las doy. Por favor, gente que no tenga beta...

EDIT: mandadme los correos
EDIT2: Además 1000 keys aquí -> http://www.esl.eu/eu/hon/news/110777/1-000-Beta-Keys-are-waiting-for-you-/

genes1x

gracias por la key! y por cierto ya que soy ñub en el hon... que partidas son en las que me tengo que meter? XDD que lei por ahi unas que ponian unos stats para saber si eran noobs tambien :S o algo asi xD

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