El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

AG

#929 ;@@@@

Sóc un amant dels idiomes (i de les llengües gest d'ull, gest d'ull), i el català no és menys. I com no tinc idea de català, doncs què millor que utilitzar els recursos existents (crec que el català és l'idioma que queda més decentment traduït amb un traductor automàtic xd, els altres donen autèntica llàstima i m'oposo plenament al seu ús).

A tot això, tu no eres valenciana tancada? No hi ha moltes diferències entre una llengua i un altre? Hi ha gent que diu que sí, altres que diuen que no, pel que sembla que no hi ha una veritat absoluta.

1 1 respuesta
Psicotropica

#930 A mi si, pero perquè per aquí parlem com a borregos, i diem Mosatros, i ja el súmmum es Moatros

1 respuesta
alblanesjr

#932 No parlem com a borregos!!! parlem en alacanti!!!

1 respuesta
H

#930 Merda, no tinc manetes que donar-te

Psicotropica

#933 Jo es que per Alacant no se exactament com parleu, pero al meu poble si que es diuen moltíssimes "brossaes", més que res castellanismes

1 respuesta
geco

#930 no, a mi em sona a que quan escric ho he de fer bé.

Al dia a dia, depén del interlocutor ( algunes vegades per manies o fòbies ) empre més una parla col·loquial perquè ja li pots transmetre una bona idea, que com digues alguna paraula que li sone raríssima, ja l'has cagà Genovés.

#937 vas llegir el que el vaig comentar per a # 1?, ja que estàs :)

2 respuestas
V

jo dic nosaltres xd

1 1 respuesta
raganock

#936 ho tinc que fer bé... MECCC!!! ERROR.

"Ho he de fer bé". Es una errada prou comuna quan es parla col.loquialment, desde que estic a Valencia que de vegades la faig i abans no ho feia, suposo que tot s'enganxa menys la bellessa XDDD

1 respuesta
geco

#938 jejejejejeje gràcies :P

lxn_

Jo molts cops em menjo la "l" de nosaltres, depenent del registre.

1 respuesta
alblanesjr

#935 Es que Crevillent es per a donar-li de menjar a part

1 respuesta
V

#936 no em ve de gust currarm-ho, si vols fes-ho tu, copio i pego xd

1 respuesta
B

#931 Jajaja t'ha eixit la vena calenta eh!
Hi ha un llibre (pr0n) català que s'anomena "Sí a l'us de la llengua"
;p ;p ;p

Doncs a vore, em vaig criar vora 200 kms més amunt de València, on no sabiem que el català i el valencià eren diferents ni molt menys enemics (meravellosa ignorància)
però al anar a la Universitat de la city, on no el parla ni el tato, vaig perdre prou d'accent i de bones costums. Ara ja no sé ben be què estic parlant i a l'hora d'escriure em sembla que clave la pota més del que jo voldria!

Pd: a la uni vaig demanar l'opció de les classes en valencià, ok?
doncs CAP mestre era valencianoparlant!!!!
era una mentida tot per tal de fer el paperot de cara a la galeria!!
:(

1 respuesta
geco

#941 ja ho diu la dita: "A robar a Crevillent" ... son uns bandolers.

#942 em referia a això :D

#943 a mi em va sorprendre amb la cara que el miraves tot eixe enrenou que hi ha al cap i casal,per eixa problematica, i tan sols son 200 km :S

3 respuestas
alblanesjr

#944 Crevillent mala terra i pitjor gent.

1 1 respuesta
B

#944 Clar, imagina, com aplegar als EEUU en plena guerra de yankies vs sudistes i tu sense saber ni papa del tema!!!!

Una cara de pasme brutal.

1 respuesta
1 comentario moderado
Psicotropica

#944 #945 Que cabrons, pero si aquí som molt bona gent per favor, en tot cas el que es mala gent es l'alcalde neo nazi que tenim, centreu el nostre odi contra els "elxeros" per favor xD

1 1 respuesta
melonzuelo

Valors

melonzuelo

#947 Yo tiro mas pal'andalú

Ks1Qn0

#948 Aneu a pastar fang, què merda us passa ara amb els elxeros? xD A mi em fa molta pena que a la meva ciudad cada cop es parle menys la llengua, tot i que encara ho fa molta gent

1 respuesta
Psicotropica

#951 es que els elxeros teniu alguna cosa que incita a odiar-vos, al meu poble cada vegada que algú es tira algún rot o algún pet diuen "pa's d'Elx" xD

La vegada que es molt difícil trobar valencianoparlants a Elx

1 respuesta
alepe

#940 Ànims, valors, seny i humiltat

LaChilvy

heu d'escoltar al cárdenas, s'ha quedat agust xDD

http://www.mediavida.com/foro/6/discurso-javier-cardenas-sobre-25-s-460508

1 1 respuesta
Ks1Qn0

#952 Quasi em pixo amb allò de "pa's d'Elx" JAJAJA

Jo mateix em cague en molts dels meus conciutadans, però encara puc sentir un poquet d'orgull per altres molts d'ells :) vas veure el que va passar a l'Albà amb l'alcaldesa? :D

#954 MIERDAS

alblanesjr

Es que Elx no la vull ni sa mare.....almenys ningun poble o ciutat d'alacant te simpatia per Elx

#957 Si, i el tuenti tambe.

alepe

Jo tinc el facebook en català, i vosatres?

4 respuestas
H

Es prou normal que a les grans ciutats no es parle el valencià. Hi ha molta inmigració. Als pobles això no pasa xdd

geco

#946 El teu poble te coses molt bones, algun que altre destrellatat xD

#957 jo ho publique tot en Valencià amb les xarxes socials traduïdes a la meua llengua.

Shinji01

Collons, el primer cop que puc parlar en català a MV sense que m'esborrin el comentari xDDD

2 1 respuesta

Usuarios habituales