Aksys insinuando el anuncio de Zero Escape 3

Josemsar

Alguien me explica porque debería emocionarme?

Calzeta

Cosas que no quiero que ocurran:

  • Shinji Hosoe no hace la OST.
  • Clover sale más de 5 minutos.
Flynn

Juses crust

Se supone que el panel ha empezado pero dicen que el stream no lo lleva aksys y en resumen, we're fucked.

Igneel

Si no te emociona este no es tu hilo

Flynn

So...

https://twitter.com/RPGSite

bigbizkit

me cago en su puta vida, que me dejen a mi realizar eso

Calzeta

Quiero matar a @Jyosua.

Flynn

mfw los live de twitch y 4chan solo están siguiendo putos tweets en directo.

We've been cucked

bigbizkit

new anouncement time

1 respuesta
Calzeta

family fishing

Ninieru

#159 baited

B

Who needs ZE3 when you have fishing

bigbizkit

pero hay que ser hijos de puta

bigbizkit
Flynn

FAMILY

FISHING

bigbizkit

estoy oficialmente mad

Calzeta

La verdad es que es acojonante la cantidad de shovelware que hay en 3DS.

Watch

Os lo dije. OS LO DIJE.

Nerviosillo

Chronicles of Teddy Harmony of Exodus announced

Flynn

15 MINUTES
5
M
I
N
U
T
E
S

bigbizkit
B

persona 4 se ha comido ZE3

Ninieru
Flynn
B

New announcementNew announcementNew announcementNew announcementNew announcementNew announcementNew announcementNew announcementNew announcementNew announcementNew announcementNew announcement

MaSoBa

Aqui viene, aqui viene.

MaSoBa

Zero Escape 3 has officially been announced.

YEAAAAAAAH!

Flynn

hahbeebdnig
habbening
happenign
haapndef

B

Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.Zero Escape 3 has officially been announced.

TheWing

confirmeddddd

Usuarios habituales