Euskera lantzeko hari ofiziala

Millonet1

#420 bertsos, ahora con un 100% más de menciones a los presos.

11 días después
Mikelete

Bir

4
1 mes después
B

Gabon guztioi!
Azkenean aurkitu dut nire euskera ez galtzeko leku bakarra... duela asko ez dudala euskeraz hitz egiten edo idazten, horregatik barkamena eskatu nahi nuke hasieratik edonoiz huts egiten badut xD
Nolatan dago hau hain hutsik?

Mikelete

Aupa! Niri asko kostatzen zait idaztea, oso txarto egiten dut XD Euskaldun gutxi gara MVn

1 respuesta
B

#424 Ikusten dut xD hamabost orri soilik gutxiegi dira karkarkar (inoiz ez zait gustatu nolatan idazten diren euskeraz farrak... zuei?).

Euskaldun gutxi ta gainera euskaldunzaharrak ezta?

Mikelete

Ni ez naiz euskaldun zaharra ta gainera urte asko daramatzat galizan

B

Ni ezta... batuan aritu naiz beti. EGA atera nuen duela bi urte ta ikasketak kanpoan hasterakoan euskera galtzen hasi naiz :/

Nolatan egiten duzu euskera ez galtzeko Galizan?

Mikelete

Goenkale ikusten jejeje ez bakarrik etxera joaten naizenean, nire arrebarekin...

1 respuesta
danyWTF

Nire Euskara oso txarra da. Euskaraz ikasi dut hamar urte baina ez zait gustatzen eta orain, Euskaditik kanpo bizi naizenez, ezin dut hemen Euskara praktikatu, ezta esaldi ona idatzi xD

1 respuesta
B

#428 ez dut inoiz goenkale ikusi egia esan behar :S marrazki bizidunak ikusten nituen etb1en ta kitto, horregatik ezin ditut beste hizkuntzatan ikusi oraintxe bertan... telebista jartzerakoan batzuetan sin-chan katalanez ateratzen zait, ta lehenbailen aldatzen dut kanalez xD

#429 ez baduzu gustokoa zaila egingo zaizu praktikatzea edonorekin, ez duk uste?

1 respuesta
danyWTF

#430 Argi dago, baina ezin dut ezer egin, ez zait gustatzen. Hasi nintzen oso berandu euskaraz ikasten eta nire ikaskideek bazenekiten euskaraz hitz egin nik baino lehen..

1 respuesta
B

#431 zure ikaskideak abantailak bazituzten ere zure barrenean daude hobetzeko gurak... azkenean aitzakiak besterik ez dira horiek

2 meses después
Mikelete

Ey txikitok, zer moduz zaudete?

2 respuestas
Isidrus

#433 Aste Nagusian ondoren... erdi pobre eta gibel trasplante baten zain xD

1 1 respuesta
B

Kaixo, urteak dira hizkuntza ez dudala erabili, eta idei honek agian lagundu aha digu.

#433 Isidrus ezaten duen moduan, Bilboko Aste Nagusia amaitu ondoren, eta lantokira bueltatu eta gero, gorputz bat erosteko prest.

Mikelete

#434 ajaja pozten naiz, nik aurten oporrik gabe geratu naiz lanean hemen galizan :( datorren urtean...

guilles

Ni ere uda osoa lanean pasa dut eta hemendik 10 egunera unibertsitatera berriro... Deskantsu bat behar dut

Millonet1

Ergatiboa mesedez.

Mikelete

Ergati zer? XDD galdu naiz, klaseak behar ditugu berriz bai

B

quiero aprender vasco es muy dificil? ya he aprendido catalán y es bastante sencillo. pero el vasco lo veo un poco chungo xDD

1 respuesta
B

#440 veo mas facil aprender japones que esa lengua que hablan 4 mataos en la otra punta de españa la verdad

2 respuestas
Mikelete

Para llamar mataos a los vascos te puedes ir a tomar viento fresco... Por no decir otra cosa... #441

nomechordas

#441

1
9 meses después
nomechordas

Kaixo!

Hasi naiz euskara ikastin urrian Donostian eta oraingoz pozik nago. Orain gauza batzuk ulertzen ditut eta hasi naiz ulertzen esaten dutena nire Aizpeitiko unibertsitateko ikaskidek, hasieran ezina zen (eta orain gehienetan... xD).

Uste dut datorren urtean egongo naizela 3 hilabete Donostian eta gero joango naizela Bilbora han bizitzera, baina jakin behar dut non egingo ditudan praktikak, aurkitu nahi dut Bizkaian baina nire masterrak oraintxe bakarrik dauka "konbenio" Gipuzkoako enpresaekin. Badauka "konbenio" enpresa batekin Arrasaten gustatzen zaidan eta beste bat Eibarren. Ez dago Bilbotik hain urruti, ez?

2
10 meses después
Mikelete

Ikusi zer aurkitu dudan nire yt-n, oso aintzina da bai!

Agur bero bat guztioi xD

1
5 años después
Mikelete
1
shout_ken

Fascinante.

Usuarios habituales

  • Mikelete
  • Millonet1
  • Isidrus
  • Triku
  • spyro512
  • m0let
  • Xabi_91