O fío oficial para practica-lo galego.

samper

Xa acabaron de falar no Parlamento da ILP, e todos os grupos dixeron que ían a votar favorablemente!

1
samper

Un video da Mesa Pola Normalización de Bergantiños onde falan con vellos da zona sobre os nomes populares dos días da semana, o que ven a ser Segunda, Terza, Cuarta/Corta feira...

W

Día das letras galegas ftw

wiFlY

Onte mesmo meus amigos quixeron escoitarme falar en galego para ver o meu nivel, xa que eu nacín en cordoba e fun criado en leon. Penso que os catro anos da ESO e os dous do Bacharelato fixeron un bo traballo ehehehe

1
SkOi

Para servos sincero, agardaba algo máis de actividade neste fío tratándose do día que se trata.

1 respuesta
wiFlY

#305 Os galegos non son diferentes do resto dos habitantes de España en canto a celebración das festas. Probablemente maioria pasou a mañá na cama ou tomando uns viños nalgunha taberna enxebre xD

#307 eu estou a piques de meterme na biblioteca... non todo é festa

1 respuesta
kaponcio

Eu prefiro que este fío teña a mesma actividade que sempre, e non como pasa en facebook por exemplo, xente que non fala galego nin a patadas e oxe non fan máis que poñen paxaradas sobre esta data.

#306 A min tocoume choiar :(

1 respuesta
samper

Eu estou na biblioteca desde a mañá... Así qué...muita festa non é.

SpiuK

Bueno,nuevo intento xD:

Eu non sabia o de as letras galegas,pero vin a todo o mundo no facebook co estado en galego,e igual que cando cumples anos,nin deus te escribe,pero ese dia te escriben todos xD

joder,2 putos años aqui y no se hacer frases,puta rabia!

1 respuesta
samper

#309 "Bon, novo intento xD:
Eu non sabía o das letras galegas, pero (ou mais) vin a todo o mundo no Facebook co estado en galego, e igual que cando cumpres anos, nin Deus te escribe, pero ( ou mais ) ese día escríbente todos xD.

Foder, 2 putos anos aquí e non sei facer frases, puta raiba!"

"Bom, novo intento xD:
Eu não sabia o das letras galegas, mas vi a tudo o mundo no Facebook com o estado em galego, e igual que quando cumpres anos, nem Deus te escreve, mas esse dia escrevem-te todos xD.

Foder, 2 putos anos aqui e não sei fazer frases, puta raiba!"

1 respuesta
kNG17

#310 non se dí "escríbenche todos"?

1 1 respuesta
samper

#311 Eu son cheísta tamén, así a maioría das veces que intento usar ben o te/che o fago mal xD, creo que tes razón, a ver se algún teísta pode dar a súa opinión xd

1 respuesta
Squall19

#312 Xa, pásate como a min. jejeje.
Non é tan fácil, pero o correcto uso é que o te, funciona como CD, e o che, como CI. Pero de todas formas ás veces eu líome fácilmente.

Saúdos.

samper

Rapaces, non ten que ver coa língua, pero si ca Terra da língua, así que:

1
3 meses después
Squall19

¡Ei chavales!, ¿cómo vai iso?. Este fío xa leva un bo anaco morto.
Contádeme algo. jeje
Eu decirvos que as festas da virxe da Guadalupe, xa se asoman ó lonxe jaja

Grandes. Moi grandes.

1 respuesta
W

#315 por aquí pasaron tódalas festas e foron ben entretidas, moita troita con gañas de miñoca e a actuación dos de Good save the Queen non estivo nada mal

Magua que os días sexan tan pequenos pero agardemos un bo outono

comede miñocas troitas

1 respuesta
2 meses después
Squall19

#316 Sí o que pasa e que agora papamos máis frío có carallo jajaja.
¿Cómo estades? ¿Qué tal vos trata a vida? Espero que ben :D

PD: Máis vale contestar tarde que nunca jeje
Deixovos aquí un tema que é difícil non alegrar o día con él:

Saúdos.

Cafeina

Amigos rapaces de coa língua, meus vamos a celebracòn y saúdos, meus saúdos.

Es mi primer intento con el gallego, espero haberlo hecho aceptablemente :D es una lignau que siempre me ha interesado mucho. Meus!

1 respuesta
SkOi

#318 mmmm
podes por en español o que querías escribir?

Squall19

Sí, así podemos mirar máis ou menos o que querías decir :D


Bueno, xente mediavideira. Despois de bastante tempo dándolle forma á novela (sobre uns 4 anos) e de rexistrar os seus respectivos dereitos de autor, decidinme crear un blog para ir subindo de vez en cando algún que outro capítulo.

Esta está 100% en galego e ten como pilar fundamental a mitoloxía galega. Con esta novela intento recuperar aqueles tempos nos que os nosos avós e bisavós, se sentaban ó carón da lareira e contaban lendas e mesmo anécdotas sobre a santa compaña, os trasnos, mouros e un sen fin de seres máxicos e mitolóxicos da nosa terra.
O meu interés, é o de compartir convosco dita obra. Escoitar as vosas opinións, reflexionar sobre elas e tentar por mellorar sempre. Quero que sexades partícipes de esta longa viaxe. Viaxe que acaba de comezar.

Dita obra desenrólase dende o punto de vista de distintas persoaxes que viven nunhas terras ficticias, baixo uns reinados da mesma índole, coas súas relixións, costumes, etc. Nunha terra, onde nada é o que asemella. Calquera cousa pode acontecer.

Adianto que calquera semellanza con algunha persoaxe da novela é unha casualidade extraordinaria. Tal, que me daría ata a risa. Aínda así, creo que vai haber parecidos entre algún nome e apelido, xa que normalmente son de orixe galego. Eso sí, si se dese dita casualidade, gustaríame poder saudalos persoalmente con gran entusiasmo.

Irei subindo algún que outro capítulo do que poida ir correxindo. De todas formas, desculpade algunha que outra falla que poida haber (principalmente castelanismos. É moi difícil controlalos), xa que un revisa e revisa, pero sempre hai algún erro que se pasa por alto.

Un cordial saúdo. Espero que desfrutedes. E a ver si somos capaces de darlle algo de vida a este fío.

http://amaxiadamorte.blogspot.com.es/

Saúdos.

1
4 meses después
samper

Hoxe, día 9 de Marzo de 2014, entra en vigor a Lei 1/2014, ILP Paz-Andrade para o aproveitamento da lingua portuguesa e vínculos coa lusofonía.

http://www.xunta.es/dog/Publicados/2014/20140408/AnuncioC3B0-310314-0001_gl.html

soNNN1c

Se vou nun bou vou, se non vou nun bou non vou.

1 año después
Squall19

Qué pasa xente! Qué tal todo?

1 respuesta
SkOi

#323 mooooooi calmado todo, como podes ver xd

Resa

Respondo ao tema para dar algo de conversación, non sei se lle vai interesar a alguén ou non.

Levo un mes en Montevideo e casi hai máis galegos aquí que en Galicia. Vale, esaxerei, pero o que é certo e que hai máis galegos aquí que toda a xente do resto de España xunta. Eu sabía que había moita emigración galega, pero esto xa é un despropósito.

E si empezamos a contar aos que emigraron hai 50 anos xa non che digo nada, falas con calquera e ten familia galega. (o que está ben para ligar por aquí, todo hai que decilo).

Polo carallo ves por aquí a madrileños, vascos e cataláns.

2 respuestas
EdwardElric

pillo sitio por eiquí.

Por estes lares alguén escribe con normativa reintegracionista?

1 respuesta
EdwardElric

#325 como din os Heredeiros "de Ghalisia ó estranxeiro hai catro metros e medio"

samper

#325 e se non é moito preguntar, que fas en Montevideo? traballar?

#326 podes escrever como queiras, bem em RAG ou bem em AGAL... Já que saiu o tema, deixo um documental do porquê escrevemos galego com a gramática do castelhano, o Decreto Filgueira, do senhor que homenageamos este ano no Día das Letras Galegas.

1 respuesta
Resa

#328 Si, perpetuando a tradición de emigrar, despois de meu avo e de meus pais.

Aerik4

Boas xente! Viña preguntando por grupos galegos actuais, a ver que aportacións e gustos tedes...Coñezo Nao, Sés, Terbutalina, Dakidarría...se son doutro xénero musical tampouco importa. Veña!

1 respuesta

Usuarios habituales

  • Squall19
  • SkOi
  • SpiuK
  • kaponcio
  • samper
  • WeeOOaaM
  • xPenax