salt lan party 4 en marcha

FliPe

no esta mal el local, pero el premio .. lo veo un poco ridiculo, el del g-site han sido 300 E. NeTPoinT ganador torneo g-site -Molins de Rei- Rectifico si la inscripcion son 20 e esta bien....

skcat

Anar a una party per mi es entrar durant uns dies en un ambient adicte al pc-game, on fas amics, canvies coses, bon rotllo, i pots jugar sense parar. En el tema campionats em sembla de puta mare, pero bé esperem que aquest any estigui tot ben organitzat, tema premis el veig pobre, ja sé que no guanyaré res, jo vaig a passar-ho bé uns dies però pagar 20€ i guanyar 30€ en el suposat cas que es guanyés el concurs de cs....no sé ho trobo bastant mal vist.
Espero que aquesta vegada siguem molts més!!! I que en proximes edicions això es consolidi i els premis siguin més decents. Tot el meu suport a l'organització per tirar-ho endevant un altre any. Ens veiem el dia 1! Sort que m'han donat festa xD

LoBiTo

Aquest any vull anar!!!!! L'any passat ja me la vaig perdre i em vaig morir d'enveja. Si tot va be estaré a Girona i riurem :P

Ch3rn0biL

Anda que si no me muevo y lo digo por aKI anda que alguien se pirula de que hay party e exo mas anuncio que los tintes LLONGUERAS XDDD muahauhau

Pues nada queda menos de 1 mes!!!!

Decir que hay una party aNtes de la SLP se llama CVT

Conectada Vall del Terri hay en disposicion 1800 € en premios decir que se reparte en estos juegos
y concursos...

Quake 1vs1
Conqueros
CS (un buen piskillo si no? xDDD)
Mods (PC`s MaKeADOS!!!! POWAH! jijij Oh YeaJ I LovE MAkeA!! xDDD
Flash (pues... quien sepa de eso y hace algo xulillo pos premio tmb xDDD)

Pagina web muy completa la pàgina para apuntarse és:

11 , 12 y 13 de Julio

http://conectada.valldelterri.com

MUY RECOMENDADA!!! _

SLP TMB!!!! eh!!

11 días después
Cer0MiL

ownz

LoBiTo

Hoy es la inscripcion, asi ke ya sabeis, a registrarse y nos vemos alli :P

ArcheR

un poco tarde, pillar ahora un pasaje de avion para el 1 2 y 3 de Agosto sale CARISIMO, si lo hubieras dicho un par de meses antes.... :(

AiMaR

Pos yo si los netplay van voy yo tambien ;D

Hay premio aunke no sea en metalico para los de DoD ? xD

Usuarios habituales