El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

Psicotropica

#148 Que mític, poder escoltar com diuen "Roronoa Zoro" i no tenir que aguantar el "Zorro Ronoa" del doblatge castellà

#152 Si, escoltar atrocitats tal com "Nevado" en volta de "Nevat" o que ens canviaren el mític "Culet, culet"

#153 Quin mal ens ha fet Canal 9 i el PP

3 respuestas
Gexus

#151 Pitjor es Sinchan o com s'escrigui... Amb castellà és horrible

1 respuesta
RubenLionel

#151 Encara recorde quan ho veia a K3, però van deixar d'emitir TV3 a València :qq:

1 respuesta
lxn_

#151 Hi ha coses que és millor que la humanitat no coneixi, faré veure que no he llegit res (la veig en japonés).

V

#141 es increible la de coses que tenim en català i que son mitiquissimes

obrir aquest fil es el millor que he fet en molt de temps!

R0ViK

Per una pràctica del català sense faltes otrogràfiques!!

X

Despres de veure slam dunk jugavem motivadissims al pati... nomes escoltar la canço ja t'entren ganes de jugar a basket xD

1 1 respuesta
Marmoth

En Panxo li va dir a en Pinxo: ¿Vols que et punxi amb un punxó? i en Pinxo li va dir a en Panxo: punxa'm, si, però a la panxa no !

Que extrany que s'em fa veure MV en català.

1
Mall0rk1NNN

sera que volstros estau acostumats a escoltar les series en catala i pero aixo os pot pareix millor que en espanyol perque a mi me encanta sinchan en espanyol

3 respuestas
A

Vinga catalans i catalanes! Tots units en una sola veu!

“No et limites a contemplar
aquestes hores que ara vénen,
baixa al carrer i participa.
No podran res davant d’un poble
unit, alegre i combatiu”

Vicent Andrés Estellés

1
V

#159 no hi ha comparació joder, en català es increiblement bo

kidike

#159 Em sembla que es indiferent, però al veure'l de petit sempre en català m'hi he acostumat fins a tal punt que veure'l en un altre idioma em sembla estrany xD

1 comentario moderado
lxn_

#159 Hi ha doblatjes en castellà bastant bons, pero generalment son pitjors, més que res perquè disposen de menys personal i totes les series tenen les veus dels 4 de sempre.

Marmoth

#163 Voldras dir "Llepentaula"

3 1 respuesta
V

#165 m'he quedat sense manetes, pero molt bo xDD

Soldier

Algú sap si el domini mitjavida.cat o meitatvida.cat esta registrat? :D

1 respuesta
V

#167 sembla ser que no

V

A TV3 estan fent Valor Afegit.

Programa molt bo, si a algú li interessa, parlen sobre el boicot als productes catalans, consequencies al pib i demes

(Ho sento pel double post)

1 respuesta
jaumemaulet

Que bo, un fil en català! s'em fa extrany parlar català aquí pero bueno. A mi m'encanten els accents, però no els tipics de catalunya, em molen l'accent valencià i els de les illes xD.

Jo podaria crear eth hiu entà practicar er aranés, mes me còste escriuer-lo correctament, alavetz serie fòrça dificil. Adishats

1 respuesta
Psicotropica

#169 Els que podeu veure-la!

lxn_

#170 Ostres un aranés, com veieu la situació actual allà? Tinc bastanta curiositat.

PD: Qué significa adishats? XD

2 respuestas
samper

Amics, el fil de gallec http://www.mediavida.com/foro/6/fio-oficial-para-practica-galego-459970

1
E

Aqui teniu a un magufu catala

2 respuestas
V

#174 un magufu catalufu, ¡correu!

1 respuesta
E

#175 xdd no facis tan xivarri

1 respuesta
nixonE1

#174 Hi ha alguna de les magufades que coneguis que vagin a favor de la independencia de Catalunya?
No se, que l'Artur Mas I el conqueridor sigui maso o alguna d'aquestes coses que no coneixem i podrien influir?

1 respuesta
B

#176 àliens

Petterrr

En cap cap cap que deu deu deu

E

#177 Doncs que els politics catalans son molt llestos y son molt amics del jueus. Y com el jueus manan al mon si ells volen tindran la independencia catalana.

2 respuestas

Usuarios habituales