El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

Psicotropica

Quanta hostilitat

nixonE1

#2069 Ostres, la y quina falta jajajaja. Gràciesa per corregir.

#2070 A Girona també es diuen moltes paraules acabades amb T com jugot, parlot, etc i òbviament no les escric malament perquè una cosa és com es parla i l'altre com s'escriu. Però això ja depèn de cada un. Només era una petita correció.

1 respuesta
geco

#2072 el mos i vos Valencià es col·loquial i no està acceptat, encara que ací estem a un fòrum i es bò deixar-les coses per a poder gaudir d'alguna manera de totes les variats dialectals.

Potser caldria posar-les en negreta o jo que se.

F

M'he posat a veure Ranma 1/2 en català (soc valencià) i hi ha coses que no entenc.

Que diu al 8:40? Perque als nois son burros i no m'agradaria que n'hi hagues un ""canguanyes""? Mare tu, ni ha coses que costen d'entendre.

1 1 respuesta
Marjoram

#2074 No dice eso, dice "Per que els nois son burros i no m'agradaria que n'hi hagues un que em guanyes" xDDDDDDDD

1 respuesta
F

#2075 ajaja no ho havia entes, es que jo haguera dit "No m'agradaria que n'hi haguera uno que em guanyara" i aixina dit tan rapid amb accent catala costa una miqueta.

Ks1Qn0

Feliç Diada del País Valencià a tothom!

3
raganock

Al meu barri desde anit que estem de festa, una mica de alegría entre tanta merda que em de suportar día a día.

Així que Feliç Diada a tots!

Pd: No se que li passa al sistema de quoteig i favorits que fa un temps que no em pirula i em perdo cantitat de cosses.

2 1 respuesta
saopaulo

#2078 quoteig encara però favorits podriem dir preferits, no? xD

1 respuesta
raganock

#2079 Espardenyada* per part meva, será que set anys vivint a Valencia ja m'estant fent efecte i m'invento les paraules...XDDD

*Per si algú no ho sap: Espardenyada = Barbarisme

1 respuesta
geco

Bon dia del País Valencià per a tots els Valencians del fil !

Recordeu que hui es un dia clau però s'ha de ser Valencià tots els dies de l'any i cada segon de la vida ;)

http://harcajmv.blogspot.com.es/2013/10/el-9-doctubre-i-jaume-i-en-la-societat.html

#2080 Castellanisme, no gemegues que al teu poble també en fan un cabaç de melons :P

QUOTEIG vindria a ser un xenisme

m. [LC] Mot estranger que designa una realitat d’una altra cultura i que és difícil de traduir.

1 1 respuesta
Ks1Qn0

#2081 Gràcies per l'article, molt bo :)

L'ofrena floral d'aquest matí al parc Jaume I d'Elx



1 1 respuesta
geco

#2082 De res, ja que estem a una data que parla de com va caure València a les tropes de Jaume I que menys que una pel·lícula que ho il·lustra molt bé, la conquesta.

Potser amb el pas del temps te algun error però venint de la gent de Harca ni serà gros ni serà greu.

Tramuntana - http://vimeo.com/49224973#

Esta es la versió en Castellà

Espere que repartiu alguna mocadorada ;)

2
17 días después
B

Menjant panellets de pinyonets amb el descafeinat de les 17h!
<3!

Sylph

Hola gent! Visc a l'estranger i trobo a faltar escriure en català. Algú em vol donar una miqueta de conversa? ):
Bon Tots Sants/Halloween a tothom, ja que hi sóc!

2 respuestas
raganock

#2085 Doncs passa i xerra que aquí estarás com a casa, per on estás de l'estranger?

D'altra volta, de divendres a dilluns estaré a Alcoi que m'han convidat a la Fira de Cocentaina:

  • 108.000 metres quadrats dedicats a la artesanía, el mercat agrícola i sobretot al menjar i endrapar com besties.


Ja m'he reservat un costillar a la brassa que caurá amb all-i-oli i un porronet de vi... :D

3 respuestas
Sylph

#2086 Moltes gràcies! Quina bona pinta que té, em fas la boca aigua! Passa't-ho bé! Jo fa mesos que no veig coses d'aquestes, estic a Finlàndia i aquí la bona carn és caríssima XD Algun dia n'agafo d'oferta i a vegades hi ha alguna cosa destacable a la universitat, és el meu consol... El que sí que veig cada dia és arròs i patates :¬¬: Són bastant avorrits amb el menjar, en general insípid XD

nixonE1

Parlant de fires aquesta setmana estan siguent les Fires de Girona.

Qualsevol persona esta convidada a passar per les barraques!! :)

2 respuestas
geco

#2086 TINC CASSALLA ¬¬'

1 respuesta
raganock

#2089 De la de bodega o la Tenis?

1 respuesta
MarmothGirl

#2088 Cony, ets de Girona?

1 respuesta
nixonE1

#2091 La millor ciutat del mon.

#2085 I on vius ara?

1 respuesta
saopaulo

#2086 :o quina enveja

1 comentario moderado
MarmothGirl

#2092 Estudies a la UdG o treballes?

1 respuesta
nixonE1

#2095 udg psicologia

Hi estas tu?

1 respuesta
geco

#2090 Tennis, ací som homes :clint:

Feu turisme , conegueu Gandia:

La gimcana de l'escultura recomanable a la visita, el govern va tardar 6 anys ... i tu?, accepteu el repte? :D

1 2 respuestas
Sylph

#2088 És la Festa Major, pel que he vist? Com trobo a faltar els espectacles de castells ;_; Sóc a Finlàndia, per cert :)
#2097 Quatribarrada? A on? XDD

1
raganock

#2097 Per mí que l'Arturo Torrò es pren la cassalla Tennis a garrafes, te la veu recremà com la nostra Rita, nomès que ella fa servir ginebra Larios.

Per qué li dieu columpis si son gronxadors, o es cosa d'en Castillo?

1 respuesta
geco

#2099 ací diem esgronçadors però Xavi sempre tira mà de la burrera comprimida que du entre galta i galta del cul, sempre li ix un pet o castellanà com el diu :P

Usuarios habituales