O fío oficial para practica-lo galego.

Isilwen

Hostia este necromancer de fío está caralludo. Venme moi ben para practicar que de tanta estancia na capital estáseme oxidando a lingua.

1 respuesta
Fyn4r

#359 jallejo > portugués

1 respuesta
Squall19

#362 claro que sempre vai estar mellor o jallejo que o portujés, pero o que me refiro é que o reintegracionista está tamén formalmente aceptado.

#361 Home eu levo uns cantos anos en Alemaña e non por iso se me oxidou a lingua. Se hai gañas de falala, non se esquece jeje

1 respuesta
Skiuv

#360 Ao mellor refireste a este .

Pero en galego en steam recomendo moito o Yuppie Psycho.

Edit: E con mods o Dead Cells mesmo.

Miklosi

Coñecedes ¿canles? de YouTube de xente que fale en galego, pero non sobre o galego.
Quero dicir, que a temática non sexa a lingua galega senón temas como falar de series, libros, contar anécdotas ou story times...

1 1 respuesta
1 comentario moderado
kaponcio

#365 O único que me ven á cabeza é Teño unha horta en San Sadurniño, o título da canle creo que xa é bastante explicativo

https://www.youtube.com/channel/UCgYziuQ0VFEO0XRjhZy9gNQ

1
Isilwen

#363 Non é o mesmo oxidar que esquecer.

Oído e lectura doulle caña todo o que podo, ensínolle cousas ó meu mozo, compis de piso, de traballo, amigos etc... pero a parte oral e a escrita non a practico tanto, porque no día a día agás meu ex, en Madrid non teño con quen falalo e a meirande parte da miña familia é de Asturias e só falan unha curiosa mezcolanza de castelán/bable/galego xD, así que tampouco.

Por iso digo que qué ben, que así practico máis o escrito grazas a este fío e restauro as estruturas mentales da linguaxe jajajajaja.

poisoneftis

Por qué veo una bandera asturiana en el primer post?? Que yo sepa en navia hablan bable, con acento más agallegado pero bable

2 respuestas
Fyn4r

#369 os paises galeguiños

1
Isilwen

#369 Hay una variante que es el Eonaviego, de hecho los que hablan este dialecto estaban buscando como locos su oficialidad como lengua hace unos años (supongo que seguirán haciéndolo).

La gente que habla Eonaviego no habla bable con acento agallegado, es una mezcla de gallego y bable, que no sabes al final a qué narices se parece. Yo hablo gallego y me defiendo en bable, y cuando leí por primera vez un texto en Eonaviego me petó la cabeza porque era como pasar de leer gallego a bable cada tres palabras, y mi cerebro era una pelota de ping pong xD.

P.D: lo de Eo-Navia viene por los ríos, no por el municipio.

1 respuesta
SpiuK

#371 aquí falase galego rapariga

1 respuesta
Isilwen

#372 Pero se alguén non o entende e fala en castelán o educado é responderlle en castelán xD.

Segues por alá parriba? <3

1 respuesta
SpiuK

#373 Mais arriba ainda. Agora vivo na costa :D

1 respuesta
Isilwen

#374 Ti cada vez máis arriba e eu cada vez máis abaixo, quen nos ía decir isto fai uns anos xD.

B

Manoliño, si o cura che da unha ovella, collea pola orella, porque si vas a buscar unha corda, igual cando volvas xa non lle acorda.

1 respuesta
Squall19

#376 Miña nai, a igrexa regalando ovellas. Non o sei Rick, parece falso... :joy:

SkOi

Hoxe toapeime con este chío, e deume por escoitar o podcas. Parecencheme curiosos os rapaces estes.

2
Skiuv

Non sei se xa se puxo por aquí pero para os que vos gusten os videoxogos, os da revista Morcego tamén teñen un podcast bastante entretido.

mrbeard

Hai que ser ben trenco para poñerse a aprender galego e non unha lingua mais util.

1 respuesta
7 días después
Squall19

#380
Outro que hai que darlle de comer aparte...

Usuarios habituales

  • Squall19
  • SkOi
  • SpiuK
  • kaponcio
  • samper
  • WeeOOaaM
  • xPenax