El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

VonRundstedt

me cago en dena osti tu escolta noi eh prosima estaciò plaça catalunya an yás amb linea 1, 3 i rodelies renfe.

3 2 respuestas
B

#1141 xeic agafa lo bicing!

1 respuesta
mediabidal

#1141 quin riure tú!
Es poden fer gracietes de l'idioma espanyol? Si us plau

1 respuesta
VonRundstedt

#1142 em lo vaic fe el prime any a Barcelona i no mes que lo vaix user dues vegadas me cago en la meva estampe

1 respuesta
B

#1144

VonRundstedt

odiedores vaig odier

1 respuesta
geco

#1146 deuries intentar ser un poc més correcte a l'hora d'escriure, un poc com a mínim.

2
B

#1136
Ostrica, qui és Xavier Bosch?
És algú del món del furgol i per això no ho capte???
:wtf:

#1150 Ufff, un hora de durada, i tot per uns canelons, mare meva, doncs em sembla que millor quedar-me amb el dubte!!!!

1 respuesta
Beethoven

#1143 L'espanyol es una gràcia ja...no cal fer xistes.

V

#1148 http://www.tv3.cat/videos/4268150

2 respuestas
raganock

#1150 Es millor que editis això perquè si no sortiràn amb el tema de que parlem de política i ens xaparàn el fil.

En tot cas li pots resoldre el dubte via MP.

#1152 Ja, pero com no perden ocassió per llençar-nos merda a la mes mínima, es nomès per si de cas.

1 respuesta
V

#1151 Ell m'ha preguntat qui era i jo li he respós, no he parlat de cap polític ni de política.

2 respuestas
V

Xicuelosss quin aburriment la clase de programacio en pseudocodi :OOO M'adormooooooo

B

Benediccions i bona nit.

R0ViK

#1130 hummm quina bona pinta!!

Per cert ja s'acosten els panellets! Yummy!

#1156 Haig d'admetre que ho són, pero hi ha moltes maneres de fer-los i n'hi ha alguns que estan mooolt bons. No son tant pesats, bé ma mare els fa que tel llepes els dits.

1 1 respuesta
V

#1155 A mi no m'agraden, quina cosa més empalagosa per favor...

Ah clar, els casolans sempre són millors, nosaltres els comprem a les pastisseries =(

1 respuesta
Ks1Qn0

Quina setmana més estranya :S Tant de divendres seguit mareja a qualsevol

DaCo

qui s'apunten a la castanyada!

B

Que raro que no estigui el tipic espanyol comentan contra el catalans... :S

1 respuesta
Fistrorr

#1159 No crides el mal temps, ja n'han sortit bastants, encara que els tenim tant vistos que els coneixem a ells i la seva visió del que natros diem espanya profunda

A

Lo millor es quan entres al fil i el google chrome et pregunta si vols traduir la web del catala xDD.

2
B

Bua xeics, apugen lo bicing a gairebé 100€!! algú el fa servir? com ho veieu, agafareu lo pack de 50 viages o pagareu el totxo?

2 respuestas
sahrimud

Quin gust poder xerrar en catalá, molt bona iniciativa

En es meu poble hi salem els articles, només un xic no es pot comparar pas amb es mallorquí (o balear, com us agradi!)

Pero bé, em sembla que ja sóc un pixapi de ple dret després de tants anys a la gran ciutat

menolikeyou

#1162 A mi em queda encara més de mig any. Quan se m'acabi m'ho pensaré. Perque pel que veig sortirà igual de car que el metro al final...

Volen que aprofitem el transport urbà i ens roben, quina puta merda de gestió...

1 respuesta
B

#1164 S'omplen la boca dient que s'ha de fomentar el transport públic (i si pot ser l'ús de la bicicleta perquè és el més sostenible) i mira...

Em sembla que em compraré una bicicleta d'aquelles plegables, per aquí hi ha força gent que en té...

1 respuesta
menolikeyou

#1165 Tot i així, els carrils bici són poquíssims i els cotxes i la gent se'ls salta a la valenta. Més d'un cop he passat molt proper a gent que estava creuant pel carril bici mentre jo baixava bastant ràpid, fins i tot he arribat a fer-los cops amb el manillar de la bici. Però es que arriba un moment que et canses de ser un repudiat per part dels cotxes i també dels vianants.

A la merda coi.

lxn_

#1162 Jo l'utilitzo i em cago en la mare que els va parir, a sobre del deficient servei que té ens l'apujen cada 2x3 ¿a quant pujen l'anual aquest cop?

1 respuesta
B

jajaja jo vaig pel dret!! m'hauries de veure per passeig de gràcia (de pujada) adelantant busos pels carrils de cotxes! xD és lo més divertit!

EDIT: ara, ojo amb els taxis.

#1167 a gairebé 100€. Tot i així crearan una modalitat de 50 viatges per 40€, pero vamos, que per un any (en el meu cas) se'm queden curts.

B

Vaig a fer-me un trocolet.

1 respuesta
raganock

#1169 Què és un trocolet?

Usuarios habituales