El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

B

#1152 Jejeje m'has dit "ell"
i en serem poquetes però conste que de femelles al foro també n'admeten (al menys per ara!)
;P

1 respuesta
R0ViK

Femelles, mascles qui l'importa, tots catalans!

1 respuesta
V

#1201 Ah molt bé, perfecte doncs xD

B

#1202 M'has recordat una frase d'aquestes que la gent pinta al carrer reivindicant
i que personalment em feia moooooltaaaa gràcia:

MAI MOS FAREU CALAMARS!!!!

(per si algú no hi ha desdejunat encara: una forma de fer burla dels blaueros que cridaven mai mos fareu catalans)

:D

1 1 respuesta
brakeR

#1204 es el 1er cop que escolto/llegeixo aixo xdd

Ks1Qn0

És veritat que es pot parlar ací tranquil·lament, tot i que hi ha diverses ideologíes al fil :) Quin gustet de gent, xé!

DeSkiciao

Salut i feina, i un bon forat per guardar l'eina.

2
13malkavians

http://youtu.be/NOZBbydysAE

PD: Me parece conveniente poner este tipo de cosas por aqui, para los que no sabemos nada de catalán y queremos aprenderlo...

biocentrism

Renoi quin esglai! =)

PD: Recordeu com es deien els "pistachos" en català?

spoiler
B

què, com veieu els espanyolets que venen demà a ciutat?

1 respuesta
sahrimud

#1210

Els grups ultres sembla que s'hi apunten i amb aquest tipus de gent es millor no jugar-hi gaire perqué encara en surts escaldat

Jo espero i confio que no tinguem que lamentar cap ferit ni cap destrossa, pero no estic d'acord que grups ultres tinguin que vindre a sa meua terra a manifestar unes idees tan contraries i fosques

Que plogui molt, que plogui

M'encanta aquest fil, sobretot pero apendre alguns mots en valenciá o balear!

Algun balear em podria explicar sa diferéncia entre el Mallorqui i el Menorquí? Es només pronunciació o també hi ha lexic diferent

1 respuesta
B

LIVE: espectacular calamarsa(*) al nord de la comunitat!

(Avui sembla que tot va de calamars, jejeje)

(*) NdT: que está granizando y no, no tiene nada que ver con el granizado de limón!

5 comentarios moderados
tersark

#1217 Sincerament jo deixaria aquests temes fora del thread.

Jo mel vaig llegint per que sempre fa ilusió veure una comunitat de parla catalana i crec, sincerament que aquest tema pot desvirtuar el thread.

D'aaaaaaaaaaaaaltra banda, crec que estaria bé crear threads d'aqeust tipus en el forum x poderne parlar evitant el màxim els trolls...

I només com apunt, jo fa anys que estic a favor de la independència i, els motius econòmics tansols han estat el detonant que ha fet que molta gent passés de nacionalista a independentista, però no és la principal raó per voler un estat propi....

1 respuesta
dontstaynine

#1218 d'acord, canvi instantani!

que tal esteu expliqueu-me algo.

raganock

Deixem la política, reis i reines, fixeu-se en l'advertència que tenim a sobre la página.

Tenim molts altres temes dels que parlar.

2
A

I de que podem parlar? Es pot parlar de jocs? Estic escomençant una nova partida al skyrim que la primera partida m'en vaig fer un assassi i era prou cheto i ara estic fent-me un guerrer pur en espases a dos mans xD.

No se, per canviar de tema.

KinachO

Pallasso! Ets un mitja merda i un cap de suro!!!

PD: Es lo único que aprendí de Vegeta

B

Juas juas juas, guanyen a mans els meus canelons de brull al fil del català que al de cuina,
com es nota que vareu votar amb el cor (encés en flama) i no amb la panxa eh!!
<3!

V

Ostia Artur, estas molt LOKUUUUUUUUUUUUU

10 1 respuesta
tersark

#1224 lol gracies per posarlo! el volia buscar aquest matí per veure'l!!

geco

Bon dia cavallers i senyoretes, vinc de París i tenia ganes de postejar de nou.

Ahir quasi la palme'm amb Ryanair entrant a València, espere que no isca'm a les noticies però vos jure que en la puta vida torne a posar els peus a un avio d'eixa empresa, anàvem com a un bus de col·legi, com un fleix de flors, tots amuntonades.

Després del cagalló que passarem ahir jo i el meu equip, em sap a gloria tornar-vos a llegir :D

2 respuestas
V

#1226 I quant has pagar per fer París-València?

1 respuesta
raganock

#1226 Molt bonic, aterres a Valencia i no pujes a la avinguda del Cid per quedar a pendre un birres.

Be, la birra la prendría jo, tu en el teu estat nerviós millor que prenguesis un poal de til.la XDDD

1 respuesta
S

#1211 Jo som mallorquí i no te sabria dir, a jo es menorquins me pareix que xerren més com voltros que com noltros xD

1 1 respuesta
geco

#1227 el vol una setmana abans , anada i tornada 295€.

#1228 doncs vaig anar per feina, tenim un equip a Second Division per a la

, a banda de tancar unes dades per a unes Tech Class de

a Birmingham i a vore si puc quedar-me amb la seua representació a tot l'estat, a banda de tota la tramòlla que que anava acumulant-se perquè quan estàs al rovell de l'ou ixen moltes més coses, com els temes federatius.

He aprés a odiar als Parissins, això de xovinisme o com s'escriga es una realitat que no coneixia en persona i després l'hostal, que semblava la peli de Hostel però amb menys llum :S

Ja pel remat, Ryanair i que quasi ens quedem al lloc ... saps el primer que vaig fer?, arrear cap a casa a menjar com deu mana i mira que vaig passar pel costat de Xirivella però ... ufff, encara duia el cagalló a la punta del fogó :P

1 respuesta

Usuarios habituales