El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

xoxoa

Algú del maresme?

culm3nta_

del maresme no xD de més cap al Nord... Girona.

Aprofito per posar per aquí les meves collites d'aquest matí jejeje. Si esque ja ens diuen als Gironis que sóm uns "pagesots" :clint:

Carlet vinòs.

Demà a la tarda torno a sortir aviam que trobo... si us interessa ja posaré foto (o no) depèn si trobo quelcom jejejeje.

1 4 respuestas
B

#1502 Nyam!
A Ritatown (València) els diuen rebollones, al poble dels meus pares rovellons de tota la vida, i ma mare els fa amb una "picaeta" bonisisisisiisiiisiiiimmmssssss!

#1504 Pot ser que siguen més redonets els de la teva foto, humm, ben pensat, millor fica fotos per tal de vore les diferents varietats, MV en mode didàctic!!

1 respuesta
culm3nta_

#1503 No... crec que t'equivoques. Els rebollones / rovellons / pinatells / esclatasangs són una cosa, i els carlets una altre. Demà ja et poso foto més clara de la diferència que les imatges que e posat són "limitades"....

1 respuesta
HaskOne

#1502 De Girona city? Jo sóc d'Olot ^^

2 respuestas
raganock

#1505 Patates d'Olot, quina del.lícia!

Ingredients
Elaboració

Fa més de una dècada que no les menjo. Cóm us cuideu a la Garrotxa!

#1502 Cóm els prepares? Jo sempre els he fet al caliu de unes brases amb all i juliverd fresc amb un xic de sal. Bè i entre bolet i bolet, un bon raig de la bota de vi, que cremen XDDD

A Vic tením molta tradiciò de bolets i tofones, pero per Valencia capital i voltants no hi ha res de res :(

3 1 respuesta
Psicotropica

#1506 Podries muntar la recepta al foro de cuina!

Es que tenen una pintassa!

1
D

Editat. Hmmm Visca el pambtomàquet!!

1 respuesta
Mcdollar27

He vist això i m'ha fet gràcia, us ho poso aquí perquè realment no sé on aniria.

Edito: vale, ho sento xDD

2 respuestas
raganock

#1508 #1509 Llegiu les normes de dalt:

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

Millor que editeu, no vull que tinguin cap excusa per xapar-nos el fil, ara que el tenim tan bonic, especialment desprès de soportar tantes provocacions per part de trolls.

1 respuesta
geco

#1509 una cosa es que poses una cançó protesta, l'altra un vídeo polític, canvia això per favor.

A banda, ací no som tots catalans o vivim allí.

1
lxn_

Encara estic meditant a una roca sota una cascada, s'acabarà la jornada de reflexió i encara no ho tindré clar, creieu que hauría de quedarme aquí a pasar la nit o me'n torno a casa?

1 respuesta
W

Un futur per sempre junt a la nostra estimada espanya = ).

brakeR

#1512 amb un parell de "pelotazos" la cosa es veu mes clara

culm3nta_

#1505 Ostias d'olot. Quines festes que teniu allà a dalt cabron. Porto 4 anys pujant 3 die smínim i són espectaculars :P

Vaig molt per Sant Jaume de Llierca a buscar bolets... no mels treguis jajajajaja

#1510 efectivament els rovellons / pinatells a la brasa de llenya ofc, toc just d'all (x no matar el gust) mica de sal, oli i "toc italia" pfffff millor que un polvo :santo:

No obstant els de la foto, els carlets, s'han de pelar del barret i bullir una miqueta. Si no poden ser un pèl amargs. Saltejats tabé e spoden fer jejejeje

P.D---> més tart pujo la collita d'avui...

1 respuesta
sutik

Pels catalans que corrin pel fil, avui tots a exercir el dret a vot!

1
lxn_

És increible com al fil de l'euskara no hi ha ni 1/10 part dels flames que hi ha hagut en aquest xD

2 1 respuesta
2 comentarios moderados
raganock

#1517 No es tan increible, el secret està en la educaciò i no alimentar trolls, nomès limitar-se a reportar-los degudament.

HaskOne

#1515 Les millors que he viscut mai. Aquest any hi vaig fer un concert de rap amb Los Chikos del Maiz

1 comentario moderado
lxn_

#1522 Versió 1.0, good old times, llavors encara no s'havia destrossat la llengua castellana xD

Per cert, ya -> ja!

M

Com van ses eleccions?

1 respuesta
geco

#1524 estan discutint-ho a l'altre fil, ací ens dediquem a compartir coses i xarrar :)

1 respuesta
M

#1525 Demano perdó pes meu retard.

1 respuesta
geco

#1526 nah, no passa res, si no es pregunta no es sap :)

lxn_

El diumenge hauria de tenir més hores, no es llògic que la fase de "ostia, demà ja es dilluns" es contabilitzi com a cap de setmana.

2 1 respuesta
geco

#1528 ten posaran 4 més per lo bonico que eres :P

kerm4n

#1502 Això a Mallorca té un altre nom: esclatasangs!

1 respuesta

Usuarios habituales