El fil oficial per practicar el català

AVISO PARA NAVEGANTES:

1) Post que no se ciña al tema, post para provocar y/o post que no sea en catalán (a no ser que sea para preguntar alguna duda lingüistica) se lleva punish.

2) Como esto se convierta en un hilo chupipandillista o con tintes politicos, empezaremos a calzarnos cuentas de 5 en 5 y probablemente esto se cierre.

lxn_

#238 "Pero hi ha gent que m'agrada molt emprenyarla, i a llavors em defineixo com nacionalista radical, per si de cas." JAJAJAJAJAJAJAJAJAA

#239 zorionak pintxos

Colgajo

#240 Eixos barbarismes es el que m'han fet palmar dues vegades l'examen, i iaxò que no és gaire complicat, tota la vida parlant valencià, però clar, malament en alguens formes :( i poc a poc ho vas deixant fins que el teu valencià escrit acaba sent ronyós :P

Mosatros (nosaltres), haiga (haja), teneor (forqueta), caria (carida), calsonsillos (calçotets, esta es la meva paraula incorrecta preferida jajajaj), ensalà (amanida), etc etc paraules que he utilitzat tota la meva vida xD

1 respuesta
V

#242 ostras, calsonsillos XDDDDDDDDD

2
Fistrorr

Los catalans de les Terres de l'Ebre, aquella terra on lo nostre parlar es diferent del de TV3 tenim dret a escriure?

1 respuesta
X

teneor es motiu de cese

V

#244 Per suposat, llegeix #1 i veuràs que hom que vingui amb respecte es benvingut aquí

1 respuesta
B

Aquest fil en un fòrum com MV va a plenar-se de trolls

1 comentario moderado
B

Quina nit més llarga xe!!! Vull eixir a passejar però he perdut les claus i no podria tornar a casa xDDD

Salutacions!

#248 Jajajajaj m'ha fet gràcia, tens raó xD

Fistrorr

#246 Hosti, es que se'm fa raro escriure tal com parlem per aquí XD

#248 Si tinguesses una mica més de coneixement i no parlesses desde la ignorancia, descobriries que dins de catalunya hi han moltes variants no normalitzades, diferents del català de tv3. A mi per exemple m'ajuda a no perdre el parlar de la meua petita terra de la mà perduda de Déu

Abby

Marxo a dormir gent! Ha estat un plaer parlar en català amb vosaltres :si:

Bona nit!

lxn_

Quan fan el telenotícies comarques (TV3) també utilitzen el català de Barcelona?

Fistrorr

Fa temps que no lo miro, pero crec que tenen un parlar més de Tarragona.

Vaig a vore si trobo algun video del parlar d'un poble en concret de per aquí

Aqui dixo un exemple:

Bueno, aqui dixo lo millor exemple d'un dels molts parlars que tenim a la nostra zona

V

Jo també marxo ja a dormir, molt feliç de que aquesta idea hagi tingut èxit i al final els trolls hagin optat -forçats o no- a deixar expressar-nos en el nostre idioma.

Bona nit.

2 respuestas
B

#254 Si, per fi un fil on parlar el nostre idioma sense que els nostres amics tancats de ment que normalment solen ser del centre del pais ens insulten xD

Inver

Molt bona iniciativa la d'aquest thread, aviam si no cau en l'oblit. Deu meu s'em fa raro parlar en català en aquest forum lol xDDDDDDDDDD

V

doncs no oblideu donar maneta a #1

per a que es sapigui quants estem a favor del fil

Fistrorr

Tranquils, cada vegada que el senyoret Mas o el poc-viu de Rossell solte la tonteria de cada setmana, els haters vindran aquí

Flamazares

Home de moment 259 respostes i només 19 manetes..... :(

lxn_

Estaveu posant abans cançons del Llach i m'he posat a curiosejar, i he trobat algo interessant.

La famosa cançó "L'Estaca" que va ser utilitzada pel cantant com a reivindicació contra el franquisme va ser adaptada com a himne per un famos sindicat polac anticomunista (Solidarność ) que va ser clau en la caiguda del règim.

Pot ser el que dic es una burrada perquè d'historia no vaig del tot bé, pero pot ser que d'aquí surti el seudònim de polacs als catalans? Discuss xd

B

La primera cançó d'Obrint Pas "A València". Sempre m'ha agradat xD

rentoN1

flyyyyy!!

SuGaRaY

Doncs res, si poseu temes en catala jo no sere menys xD.

http://soundcloud.com/pittmarvel/fama-i-gloria

Nou tema dels nois de Sant Feliu de Guixols. Per mi es consoliden com el millor grup catala de punkrock de panorama. Si algu vol el seu primer disc, privat i el rulo ;D.

F

i anar a lŽinfern no mŽinteressa
és molt més bonic lŽEmpordà.

http://www.youtube.com/watch?v=E9ZCkYQUSCA

alblanesjr

mosatros no parlem valencià!!! parlem alacantí!

alacant per sempre

1
Netcore

M'agrada l'idea d'aquest fil. Tens el meu segell d'aprobació.

Bona nit carallots

1 1 respuesta
GlatoR

#248 Porque luego pondrán decir:

E

Algu recorda aquesta serie de dibuixos en catala?

1 respuesta
Fistrorr

#268 Omfg, part de la meva infancia XD

Aquí ne dixo dos més que segur que vos sonarán ;)

1
Txaman_

Per qui no el conegui es de Mallorca, ha estat durament criticat i fins i tot va ser tancat uns dies als "calabozos" per les seves lletres anti polítiques i reivindicatives (segons la policia i denunciants anti monarquic, anti constitucional, etc ...)

Valtonyc

Swing i Valtonyc

Salut i tradició!
Visca la Terra!

Usuarios habituales